Note fondée sur 656 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2020 par Blank Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review. We are happy to know that you enjoyed your stay. Nice regards, Blank Hotel Recoleta
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2018 sur Hotels
Hôtel très agréable et très bien placé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2018 par Adriano Rapalin, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir choisi le Howard Johnson Hotel Boutique Recoleta lors de votre visite à Buenos Aires, nous sommes heureux de savoir que vous avez passé un agréable séjour. Nous espérons que vous pourrez revenir dans un proche avenir. Salutations
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel bien placé

Publié le 28 oct. 2016 sur Hotels
Bien accueillis, personnel disponible Chambre très spacieuse
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your comment, we hope you can return soon. Best regards Raul Dellantonio Gerente General
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2012 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2023 par Nicolas, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments and reviews about your stay at Blank Hotel Recoleta. We are glad to read that you have enjoyed your stay with us. We really appreciate your positive comments about room amenities, property location and that our staff is very friendly and helpful. Regards
1 sur 5
par un voyageur

HOTEL HOWARD JOHNSON RECOLETA BUENOS AIRES

Publié le 24 oct. 2010 sur Hotels
Excellent hôtel récent. Bien situé . Grandes chambres de 40M2 bien insonorisees sur la rue ou sur l arrière. Bon petit dejeuner avec jus de fruits frais. Le SPA meriterait un entretien plus pointilleux (les clients boivent en laissant leur verre au bord du bassin) Personnel tres courtois et serviable. Nous avons pu recuperer nos bagages à 22H30 pour partir sur l'aeroport en utilisant de 17 à 20h les facilites de l'hotel (internet,toilettes) alors que nous étions "checkés out" depuis 11h le matin.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
The staff was friendly and helpful. The breakfast was tasty.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Blank Hotel Recoleta, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are very pleased to hear that you enjoyed your stay at Blank Hotel. We sincerely appreciate your kind comments, which are essential for us to continue improving our services.We look forward to welcoming you back and providing you with memorable moments.Best regards,Gisela CarboneSales Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Many things were broken—toaster, hot tub, key— during our stay. Some staff were very generous with their time and were very helpful; others did as little as possible. When we say we will use the sauna, why not offer towels before we get changed and then figure out there are no towels? Mocking my efforts to speak Spanish, not cool. Some days, dirty mugs and glasses not replaced.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Blank Hotel Recoleta, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are very sorry to hear that your experience did not meet your expectations.I will personally ensure that each detail mentioned in your comment is followed up with the responsible parties to guarantee that necessary measures are taken to prevent these issues from recurring in the future. We sincerely appreciate your comments, as they help us identify areas for improvement and maintain our high standards of quality.We remain at your disposal for anything you may need in the future, and we sincerely hope to have the opportunity to regain your trust in our hospitality on your next visit.Sincerely,Gisela CarboneSales Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Lugar muito agradável
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Blank Hotel Recoleta, Gestion de l’hôtel
Caro Hóspede,Ficamos muito felizes em saber que você aproveitou sua estadia no Blank Hotel. Agradecemos sinceramente seus comentários gentis, que são fundamentais para continuarmos melhorando nossos serviços.Esperamos ter o prazer de recebê-lo novamente e proporcionar momentos memoráveis.Atenciosamente,Gisela CarboneGerente Comercial
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Blank Hotel Recoleta, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are very pleased to hear that you enjoyed your stay at Blank Hotel. We sincerely appreciate your kind comments, which are essential for us to continue improving our services.We look forward to welcoming you back and providing you with memorable moments.Best regards,Gisela CarboneSales Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Blank Hotel Recoleta, Gestion de l’hôtel
Querido Huésped,Nos alegra mucho saber que disfrutó de su estancia en Blank Hotel. Agradecemos sinceramente sus amables comentarios, que son fundamentales para seguir mejorando nuestros servicios.Esperamos tener el placer de recibirlo/a nuevamente y brindarle momentos memorables.¡Saludos cordiales!Gisela CarboneGerente comercial