Note fondée sur 419 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
Air conditioning did not work, the reception told us there was no problem ! Opened the windows to get fresh air, but as we had a room on the street there was a lot of noise :(
Furthermore the restaurant was closed for a private event …As for breakfast it is quite poor, but one positive point you can order expresso.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Emmanuel Salgado - Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your recent experience at NH Collection Jousten.We regret that we did not meet your expectations on this occasion.We are sorry to read about the inconvenience with the air conditioning in your room and that the restaurant was not available during your stay with us. As with our breakfast service, we always take these feedback opportunities to improve in every possible way.We hope to have the opportunity to welcome you again and reverse this impression.Kind regards
par un voyageur de Ste Catherine de Hatley
Publié le 11 avr. 2023 sur Expedia
Tout a été bien fait et selon les règles de l’art! Deux petit détails cependant:
Il a fallu demander du papier sanitaire qui manquait. La préposée réception nous en a monté rapidement 1rouleau …..
Pour le café, on a eu droit à deux capsules pour le premier matin, mais le lendemain, il fallait payer pour en obtenir.
Ce sont deux éléments faciles à régler, mais il faut décider et permettre aux employés d’agir
Alain de Québec
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2023 par NH Collection Jousten -Front Desk-, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We would like to take this opportunity to thank you for choosing us for your stay at the NH Collection Jousten hotel as well as for taking the time to send us your comments through Expedia. We would be working on in the aspects youve mentioned before.Looking forward to welcome you back in the near future. Yours faithfully,
par un voyageur
Séjour Parfait
Publié le 8 avr. 2023 sur HotelsSéjour fantastique, l'hôtel et la chambre correspondent trait pour trait aux photos. Le service est de qualité (même s'il serait bien d'avoir des bouteilles d'eau tous les jours au lieu de devoir prendre celles du minibar). Pour ce qui est de la localisation, je pense qu'il n'y a pas meilleure place, vous êtes à proximité de tout (Théâtre, grandes places, Casinos, Bords de fleuves, Restaurant, Bars, Club et Puerto Madero). Des Taxis s'arrêtent chaque minute devant l'Hôtel et l'hôtel peu vous en booker un si vous souhaitez faire des activités plus éloigner. Je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2023 par NH Collection Jousten -Front Desk-, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We would like to take this opportunity to thank you for choosing us for your stay as well as for taking your time to send us your comments. We really appreciate the excellent comments, comments like yours provides with the esteem to continue in our daily effort. Hoping to welcome you back soon. Best Regards!
par un voyageur
Publié le 22 nov. 2018 sur Expedia
BEL ETABLISEMENT. PERSONNELS AIMABLE COURTOIS SOURIANTS
BONNE TABLE EXCELLENT BURGER
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2018 par Lara S guest relations, Gestion de l’hôtel
Cher Invité,
Merci beaucoup pour le temps que vous avez pris pour évaluer votre séjour dans notre hôtel.
Nous espérons avoir l´occasion de le recevoir dans un proche avenir.
Cordialement,
Recommandé
pour Couplespar un voyageur de Toulouse
Hôtel central, sur le broadway portègne.
Publié le 29 août 2015 sur Expedia
Pour : Accueil en anglais, service de consignes, personnel jeune; confort de la chambre; grande salle de bains.
Contre : Couleurs des murs dans les étages et la chambre qui datent mais hall d'accueil superbe.
A cinq minutes en taxi de la gare des autocars, à pied de la place de Mai, de l'Obélisque, du port.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2016 par MilagrosR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
I wish to thank you for your kind words about our hotel and your stay.
We are delighted you enjoyed your stay in our property and appreciate your valued review since it help us to know how our quality service is delivered.
Thank you once again for taking the time to write and we hope we may have you with us in the near future!
Milagros Belén Rodríguez
Guest Service
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2014 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2016
Estimado Huésped,
¡Muchas gracias por compartir su experiencia en NH Collection Jousten!
Será un placer recibirlo nuevamente,
A su disposición
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Friendly and professional courteous staff at the restaurant.
Room while clean but was very small for a 6 night stay. Sleeping was difficult as the clunky elevator was nearby. Customer relations apparently tried to change room but was not successful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Emmanuel Salgado - Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for sharing your recent experience at NH Collection Jousten,We are glad to read that our staff was helpful during your stay with us.On the other hand, we are very sorry for not were able to provide you with a bigger room with view but this actions are subject to the availability.We hpoe to have the opportunity of welcome you in a near future and reverse this impression.Kindest of regards,
par un voyageur
En avenida principal
Publié le 26 sept. 2024 sur HotelsMuy bien … estancia super comoda en avenida principal
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Emmanuel Salgado - Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Estimada Huésped,Muchas gracias por compartir su reciente experiencia en NH Collection Jousten!Nos alegra saber que su experiencia en nuestro hotel ha sido grata y que la ubicación le haya resultado un plus. Sabemos que es un punto importante para quienes visitan la ciudad de Buenos Aires.Esperamos poder darle la bienvenida nuevamente pronto.Saludos cordiales,
par un voyageur de Miami
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Near my office, walkable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Emmanuel Salgado - Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for sharing your recent experience at NH Collection Jousten!We are glad to hear that your experience at our hotel was a pleasant one and that the location was a plus for you. We know it is an important point for guests visiting Buenos Aires.We look forward to welcoming you again soon.Kind regards,