Note fondée sur 252 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de montreal

Un véritable 5 étoile urbain

Publié le 25 nov. 2017 sur Expedia
Le service fait la difference pour un hôtel de cette catégorie et tout le personnel est vraiment à la hauteur.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2017 par Frédéric Ribault, Gestion de l’hôtel
Dear Marcel, Thank you for choosing Sofitel Buenos Aires. It is a pleasure to know that you have had enjoyed your stay with us. Looking forward to receiving you again in a near future. Yours sincerely, Frédéric Ribault General Manager
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de france

Publié le 23 août 2017 sur Expedia
Accueil parfait, personnel très charmant et accueillant, l'hôtel se situe dans un coin très calme et chic de la ville. Le hall d'accueil est très chic La suite junior est très spacieuse, élégamment et sobrement décorée. La literie est un peu molle à mon goût mais reste très confortable. En bref à recommander vivement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2017 par Frédéric Ribault, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We very much appreciate your kind words regarding your recent stay at Sofitel Buenos Aires. It has been a pleasure to welcome you, and to know that you have had a lovely stay. We hope your next visit will be as pleasant as the recent one. Please do not hesitate to contact us shall you need our assistance. Sincerely, Frédéric Ribault General Manager
3 sur 5
par Marc

Publié le 18 août 2017 sur Hotels
Hotel en grand besoin de renovations. Tapis , divans , rideaux sales et usés.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2017
Dear Marc, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Sofitel Buenos Aires. I am sorry that it did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Sofitel Hotels & Resorts, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your concerns, rest assure we will have your comments in consideration. Sincerely, Frédéric Ribault General Manager
5 sur 5
par Henri

Super hôtel

Publié le 5 juill. 2017 sur Hotels
Personnel manifique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2017
Dear Henri, We very much appreciate your kind comments regarding our team. It has been a pleasure to welcome you at Sofitel Buenos Aires. Looking forward to receiving you again in a near future. Sincerely, Frédéric Ribault General Manager
4 sur 5
par un voyageur

un Sofitel solide à bon rapport qualité/prix

Publié le 25 mai 2017 sur Hotels
while not the best Sofitel in the world (just came from the one in Cartagena, Colombia), the Sofitel Buenos Aires is a solid choice in Retiro / Recoleta area of Baires. Good staff, decent breakfast and a lot of space in room, all of that for a nice price (better with Hotels.com i have to say). Bar may not be the most exciting of the area and the street is closed for construction which makes it tough to get an Uber or a cab, but i found myself super happy with the value for money here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2017
Dear guest, Thank you for your comments regarding your stay with us. It has been a pleasure to welcome you at our home, and it is indeed a pleasure to know that you have enjoyed our services and your room. Looking forward to receiving you again in a near future. Sincerely, Frédéric Ribault General Manager
4 sur 5
par un voyageur de paris

sofitel B.A.

Publié le 25 nov. 2011 sur Hotels
La chambre etait situee juste au dessus du systeme de climatisation de l hotel,donc particulierement bruyante.inadmissible pour un hotel de cette categorie.De plus les tirroirs de la salle de bain etaient degondes et quelques autres details de cet ordre . Sofitel devra faire attention a son entretien general.Client depuis 3 ans je vois cet hotel vieillir........
5 sur 5
par un voyageur de Brussel

correct hotel

Publié le 27 juill. 2018 sur Expedia
op alle vlakken een correct hotel : personeel, logistiek, faciliteiten, ligging ea.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Sydney

Charming hotel in good area.

Publié le 12 déc. 2017 sur Expedia
Excellent location & close to a group of top restaurants. Able to walk to most BA sights .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2017 par Frédéric Ribault, Gestion de l’hôtel
Dear ARA, Thank you for choosing Sofitel Buenos Aires! We are pleased to know that you have had a lovely stay. We wish you very Happy Holidays! Sincerely, Frédéric Ribault General Manager
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de miami, FL

Excellent 5 star hotel

Publié le 6 déc. 2017 sur Expedia
Outstanding service. Beautiful, elegant premises very well kept. Great location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2017 par Frédéric Ribault, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your very kind words regarding your experience with us. It has been a pleasure to welcome you at Sofitel Buenos Aires. We wish you very Happy Holidays. Sincerely, Frédéric Ribault General Manager
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Great location for walking

Publié le 4 déc. 2017 sur Expedia
Pour : Beautiful, elegantv
Professional, helpful staff Nice lobby bar Full service breakfast included
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2017 par Frédéric Ribault, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your very kind words. It is a pleasure to know that you have felt welcome and enjoyed your stay with us. Looking forward to receiving you again soon at Sofitel Buenos Aires. Frédéric RIbault General Manager