Note fondée sur 917 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2020 par Aloft Buffalo Airport, Gestion de l’hôtel
Thank you for your amazing review, Anne! We are so thrilled that you enjoyed your stay with us. We hope to have you again soon! In the meantime, safe travels!
5 sur 5
par un voyageur

Parfait pour aller aux chutes en dormant aéroport

Publié le 9 mars 2019 sur Hotels
Pour un « hôtel d’aéroport », c’est plus que très bien. C’est donc pratique pour aller aux chutes en ayant un avion tôt le matin. Grandes chambres, bien équipées et impeccables.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2019 par Kelly GM, Gestion de l’hôtel
Thank you ! Safe Travels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Both reception staff were super rude and cero friendly terrible attitude.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Scott Grant - General Manager, Gestion de l’hôtel
I am so sorry that things did not go as expected. We will continue to work hard to improve our delivery of service.Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Scott Grant - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Tracy,Thank you for your five star review! We look forward to hosting your return when in the area!Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
I always appreciate Aloft properties but I guess this particular location was way too busy and so it was not as clean as I expected it to be. I changed rooms because the first room smelled like rotten food and wet carpet…it was t very pleasant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Scott Grant - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay and feedback. We have some work to do and will get right to it. Should your travels bring you back to the area, we would like to show you what a difference your feedback has made.Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Scott Grant - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Terry,Thank you for your stay at the Aloft Buffalo Airport. We look forward to hosting you again upon your next visit to the area.Regards,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
The Hotel Exterior and close proximity to the airport is great. The hotel lobby front desk staff was courteous. The hotel lobby's and rooms are dirty. That was our first and last time ever staying at Aloft. We enjoy traveling frequently, and I must say that was the dirtiest room, I have ever seen. I had to clean the room and went and purchased my own towels, bedding and cleaning supplies. I wouldn't recommend this hotel to families, my colleagues or even strangers. Luckily we didn't have to spend much time there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Scott Grant - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Torri - I am sorry to hear about your recent experience at our hotel. I can assure you that your feedback has been heard and we will address immediately. Please give us another opportunity to show you the impact your words have made.Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Scott Grant - General Manager, Gestion de l’hôtel
A five star review from a five star guest. Thank you for the great review and we look forward to seeing you upon your next visit to the Buffalo Airport Aloft!Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Scott Grant - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Juan Jose,Thank you for the nice review at the Aloft Buffalo Airport. We look forward to hosting your next stay in the area!Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Scott Grant - General Manager, Gestion de l’hôtel
Maya,Thank you so much for your 5 star review of the Aloft Buffalo Airport. We hope to see you again soon!