Note fondée sur 1 004 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Cet Hôtel a un standing qualifié.
Mais le service d'entretien des salles de bains reste un petit peu absent.
Certains lavabos, toilettes et baignoires restent partiellement sans évacuation d'eau usée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Karly, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,Thanks for staying at our hotel and expressing your satisfaction through the review by giving us the 5/5 rating. Your rating is very much encouraging and motivating for our hotel & staff. We continuously make efforts to better our hospitality and guest comfort. It is a pleasure to serve guests like you and your rating shall motivate us to better our hospitality. Hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We were delighted to be your hosts recently, thank you for choosing to stay with us. Since you have rated us below 5. I am concerned to know about the issues you encountered during your visit. We always strive to make our guests stay superior, and we regret that this was not your case. I welcome all your honest comments; whether it is positive or negative to improve our services.
par un voyageur de Montreal
Publié le 26 déc. 2023 sur Expedia
La propriété est actuellement en rénovation car les chambres, corridors ne sont plus du tout au goût du jour et très désuets. On aurait aimé le savoir au moment de la réservation. Souvent des senteurs de cannabis dans les corridors et personne n’a fait nos 2 chambres pendant le séjour, aucun avis à cet effet lors de l’arrivée. Le petit-déjeuner compris très médiocre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2023 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience. We sincerely appreciate your feedback, and we apologize for the inconvenience faced by you. We will always ensure that we keep delighting you with our facilities and services. We appreciate your patience with the ongoing beautification of our property!
par un voyageur
Publié le 20 nov. 2023 sur Expedia
Great employees
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2023 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,A hearty thanks for your rating. We are feeling blessed to have you as our guest and value your business for choosing us. Our team assures you the best of our services at all times.
par un voyageur de Montréal
Publié le 20 nov. 2023 sur Expedia
Proche autoroute
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2023 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We are happy to see this positive rating. Our team continuously strives to exceed your expectations and looks forward to you in the future.
par un voyageur
Publié le 11 nov. 2023 sur Expedia
Service courtois
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2023 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,A hearty thanks for your rating. We are feeling blessed to have you as our guest and value your business for choosing us. Our team assures you the best of our services at all times.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2023 sur Expedia
J’ai refuser la chambre et je vais demandé un remboursement à Expedia. Je suis allé prendre une chambre chez Hampton in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2023 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hello,It is disheartening to hear about your experience. Please accept our apologies for the issues you encountered. We will speak with our team to ensure that similar incidents will be prevented in the future. Our Team hopes you will give us another opportunity to provide you with a better stay.
par un voyageur
Bon rapport qualité prix
Publié le 13 sept. 2023 sur HotelsEn général tout était bien. Par contre l’insonorisation laisse à désirer. D’un côté une famille avec de jeunes enfants qui criaient et de l’autre un couple qui s’envoie en l’air mais on a bien cru que ça se finirait mal par l’ampleur de leur dispute. Mais pour le rapport qualité prix on ne pouvait pas trop chialer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2023 par Darlene, Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide your feedback regarding your stay. We're glad you overall enjoyed your stay. Please let us know in the future if others are disturbing your sleep. We hope to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2023 sur Expedia
Service was good and the room was clean, just a little dated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2023 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hello,It is heartwarming to see such a wonderful rating. We truly appreciate you taking the time to rate your experience. We hope you will come back to see us again on your next trip to the area!
par un voyageur
Publié le 18 nov. 2024
Hotel was fine except they were going to charge me again as the hotel did not have a record of me paying. Good thing I brought my credit card receipts with me.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2024 par DHI Customer Support, Gestion de l’hôtel
Dear Kelly,We are sorry your stay was not up to our high standards. We will make every effort to ensure we do better in the future. Thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.