Note fondée sur 923 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Bon dépanneur, bon rapport qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6
2 sur 5
par un voyageur de St-Jean-Sur-Richelieu

Publié le 7 août 2023 sur Expedia
The internet didn't work and at the reception , they didn't care .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2023 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur de Longueuil

Publié le 22 juill. 2023 sur Expedia
Bon rapport qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Michel,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 nov. 2024
Vinyl floors peeling black mold in bathroom, one bed with stains, one folding chair and table stained. Hotel looked nothing like the picture on Expedia. Very disappointed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Elizabeth,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 nov. 2024
Micheal was Very helpful… caught a morning flight and he allowed me to still check in early to my room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Eric,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024
It was ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Teresa, Thanks for your review, we really appreciate the support. Natalie #Team6
3 sur 5
par un voyageur de Watertown

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
I like it is close to University of buffalo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Cam,Many thanks once again, and we look forward to your next visit.Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Roy,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
I was unable to stay at this location. It was not handicap accessible.