Note fondée sur 951 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
3,0 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur de Granby

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Stephan,We are sad to see this rating and would love to know more about your experience. So, we can make the required changes and improvements. Our Team hopes to earn your business on future travels so that you can see our continuous improvement. We hope to serve you better next time.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Very bad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Fadley,We are distressed to see you unhappy and never want our guests to go back like this with an unpleasant experience. Please let us know more about your experience. So, we can make the required changes and improvements. Our Team always welcomes our guest's ideas and suggestions. We hope to earn your business on future travels so that you can see our continuous improvement.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2024 sur Expedia
Le motel était ABSOLUMENT DÉGOÛTANT. Urine dans la salle de bain, cheveux dans les draps, bain crasseux, tapis poussièreux, etc. De plus la personne à l’accueil ne semblait pas très sympathique… Je ne referai pas ce motel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Aryane,We are truly sorry for your recent experience with our hotel. The conditions and service that you describe are not typical, however, we will be reviewing these comments with our team to research the matter further. We hope to have the chance to serve you again on your next visit.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Catherine,Providing the highest level of hospitality is our number one priority. We would love to know more about your experience. So, we can make the required changes and improvements. We always welcome our guest's ideas and suggestions. Our Team hopes to earn your business on future travels so that you can see our continuous improvement.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2023 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Robert,I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We are happy to see this positive rating. Our team continuously strives to exceed your expectations and looks forward to you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2023 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,A hearty thanks for your rating. We are feeling blessed to have you as our guest and value your business for choosing us. Our team assures you the best of our services at all times.
3 sur 5
par un voyageur de Sorel-Tracy

Publié le 24 oct. 2023 sur Expedia
Décoration absente et vieillissante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2023 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Your business is very important to us and we value your feedback. We apologize for the inconvenience you faced. Please let us know more about your experience. So, we can make the required changes and improvements. Our Team hopes to earn your business on future travels so that you can see our continuous improvement.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2023 sur Expedia
Bon rapport qualité-prix! Quand on paie ce prix, on ne peux pas s'attendre à la perfection.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Joel,Your voice is so valuable to us in our continued efforts to provide every guest with an enjoyable experience. Please let us know more about your experience. So, we can make the required changes and improvements. We always welcome our guest's ideas and suggestions. Our Team hopes to earn your business on future travels so that you can see our continuous improvement.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2023 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Alain,We were delighted to be your hosts recently, thank you for choosing to stay with us. Since you have rated us below 5; I am concerned to know about the issues you encountered during your visit. We always strive to make our guests stay superior, and we regret that this was not your case. I welcome all your honest comments; whether it is positive or negative to improve our services.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2022 sur Expedia
Ça sent le énormément le pot dans les corridor et jusque dans les chambre. Les fenêtre sont condamné donc on ne pouvais pas l'ouvrir pour changer la mauvaise odeur. Il n'y a pas d'eau chaude non plus pour se doucher.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2022 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I am concerned about the unpleasant smell and other issues you mentioned. I apologize our housekeeping services did not meet your expectations. We aim to ensure you have a clean, comfortable room while you are our guest. Please be assured that cleanliness is of the utmost concern to us and feedback such as yours is taken very seriously. We will coach our team to provide better service and a clean room in the future.