Note fondée sur 888 évaluations de clients

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4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Très propre, mais les chambres d’hôtel ne devraient plus avoir du tapis. Question d’hygiène et d’allergies. Le déjeuner pourrait être plus santé. Pas de fromage, pas de beurre d’arachide, pas de bananes, pas d’œufs. Manque de protéines. Yogourts sans gras, mais plein de sucre et sans vrais fruits.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
We made the reservation at that hotel because of the pool (we have kids). When we got there, the pool wasn’t available. We know, it’s not a big deal, but we would not have booked there knowing the pool was not available.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2022 sur Expedia
La propreté et la tranquillité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Amadou,Thanks for stay at our hotel. I'm so pleased that your overall experience was good. You see our room were clean and comfortable. We are always trying to provide a best and greater experience to the new guest. We look forward to welcoming you once again. Please stay with us again. Sincerely Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2022 sur Expedia
À seulement 15 minutes du Stade Highmark (Bills de Buffalo) et près des liquors store et beer store.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jayson, Thank you for your stay at our hotel. I’m pleased that our hotel served as a perfect location to accommodate your needs. Thanks for choosing us for your stay and we look forward to seeing you on your next visit. Sincerely,Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thanks so much for your 5 stars ratings. I am delighted you had a nice experience with us. We're honored that we can satisfy a very large percentage of our guests each day. Hope you will stay with us again soon. We will be here for you whenever you need us again.Sincerely,Hotel Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Sejour agréable

Publié le 16 août 2019 sur Hotels
Facile d'accès à la sortie de l'autoroute. Chambre spacieuse pour famille de 4. Climatisation et réfrigérateur bruyant. Petite piscine intérieure. Petit-déjeuner inclus avec 4 sortes de gaufres chaudes. Personnel sympathique. A 30 min des chutes du Niagara
3 sur 5
par un voyageur

Attention les punaises au lit

Publié le 5 août 2019 sur Hotels
L'hôtel en général n'était pas mauvais c'était le week end de Caribana mais je trouvé que le prix était trop cher par rapport à la ville et le service. Le pire c'est la proprete...à la fin de notre séjour on a trouvé les punaises du lit...on a prit la vidéo on a montre à la réception et le manager est allé voir, elle n'est pas même revenu pour s'excuser.....très impolie et non professionnelle...elle a envoyé une personne pour nous dire qu'elle n'a pas vu d'autre c'est nornale les punaises ne sont pas visible à tout le temps et surtout la journée...au pire elle aurait du revenir s'excuses. La vidéo sera afficher sous peu
1 sur 5
par un voyageur de Davie

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
The dirtiest hotel on my trip. The tv in the room didn’t work. The receptionist sent me to three different rooms back and forth until I found a room with working tv. I was exhausted and asked her to give me a room on the first floor. She game me the key to a room that has already been assigned to another guest. When I opened the door I saw a phone or a wallet next to the tv and I ran back to the reception. The receptionist didn’t know what she was doing. She was by herself, busy, and over whelmed. Finally, the fifth room worked for me. All the rooms on the second floor had a bad odor. The hotel is dirty.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We're truly sorry to hear about your experience and the issues you encountered during your stay. Cleanliness and customer service are top priorities for us, and we apologize for falling short in both areas. Your comments will help us improve, and we hope you’ll consider giving us another chance in the future.Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
bed was fine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found the bed to your liking. We hope to welcome you back for an even better stay!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the fantastic 5 out of 5 rating! We're thrilled you had a great experience and hope to see you again soon!Sincerely, Hotel Manager