Note fondée sur 917 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
There is no access to EV charging as stated in the hotel description. The manager was not very helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2023 par Guest Relations Specialist, Gestion de l’hôtel
Hi Sylvain,We sincerely apologize for any inconvenience you experienced regarding the lack of access to EV charging, contrary to what was stated in our hotel description. Your feedback is important to us, and we are committed to addressing this issue promptly. We appreciate your understanding and patience. Thank you for bringing this to our attention.
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2023 sur Expedia
!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2023 par Carla Red Roof Management , Gestion de l’hôtel
Hello Vicky, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn Buffalo - Niagara Airport and I thank you for your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.Sincerely,CarlaRed Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2023 sur Expedia
Manque de serviettes et aucun employé n’est en mesure de nous en four ir. Le p’ancher etait collant partout dans la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2023 par Carla Red Roof Management , Gestion de l’hôtel
Cher Alexandre,Merci d'avoir pris le temps de nous raconter votre expérience au Red Roof Inn Buffalo - Niagara Airport. J'ai été attristé de lire que votre séjour n'a pas répondu à vos attentes en raison de la situation que vous avez décrite concernant le manque de serviettes, le sol collant et les autres préoccupations que vous avez énumérées. Chez Red Roof, nous travaillons continuellement à améliorer notre hôtel, c'est pourquoi j'apprécie vraiment que vous nous fassiez part de vos commentaires.Lors de votre prochain séjour, si vous rencontrez des problèmes pendant votre séjour chez nous, veuillez contacter immédiatement notre réception afin que nous puissions nous occuper du problème et garantir votre satisfaction. Sachez que nous vous apprécions en tant qu'invité et apprécions votre entreprise. Merci d'avoir partagé vos préoccupations et j'espère que vous nous donnerez l'occasion de mieux vous servir chez Red Roof la prochaine fois que vos projets de voyage nécessiteront un hébergement.Sincerely,CarlaRed Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur de Granby
Publié le 11 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2023 par LaTunde Murrant. Rewards Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Stephan, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN BUFFALO - NIAGARA AIRPORT and I appreciate your 4/5 score following your stay. We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,LaTundeRed Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2022 sur Expedia
C'était très sale, il a fallu faire changer les draps à notre arrivée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Please accept our apologies for the Housekeeping shortcomings you experienced upon arrival. Thank you for giving us the opportunity to address your concerns during your stay.
par un voyageur
Publié le 22 mars 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 janv. 2020 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2019 sur Expedia
Good location, clean roof, no frills. A very good choice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2019 par Red Roof Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We appreciate it. We look forward to you staying with us again.
par un voyageur
Publié le 19 août 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Guest Relations Specialist, Gestion de l’hôtel
Hi Cassity,Thank you for your feedback and for rating your stay 8 out of 10! We’re glad to hear that you had a positive experience overall. If there’s anything specific you think we could improve to make your next stay even better, we’d love to hear your thoughts.We look forward to welcoming you back soon!