Note fondée sur 123 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1,8 sur 5
16 % des clients le recommandent
2,0 Propreté de la chambre
2,2 Service et personnel
2,2 Confort de la chambre
1,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2023 sur Expedia
Il avait pas la bonne chambre quand nous sommes arrivés, il a fallut en louer 2.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 oct. 2019 sur Expedia
Got charge more in the end then the price I’ve booked on Expedia not cool
2 sur 5
par un voyageur

Pas fort

Publié le 14 oct. 2016 sur Expedia
Emplacement : Il y a rien aux alentours direct.
Si t'es mal pris tu peux y aller , mais en dernier choix.
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel très bien situé

Publié le 28 sept. 2016 sur Hotels
Hôtel très bien situé avec environnement avec tous les services!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
The person behind the check in counter,, I believe was the owner was absolutely rude and disrespectful. My wife and I decided to go somewhere else
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Air conditioning did not work and it was dirty!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
I was given a non smoking room that reeked of cigarettes. Not happy about that at all.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
While the sheets and towels were clean, and the bed was comfortable, there was not much else to like about the place. There was supposed to be a microwave in the room - there wasn't. There also was no remote for the tv, so I had to stand and reach uncomfortably to turn the tv on, and to change the channels. There is also poor lighting in the room - one bed side lamp, and a ceiling light. There was no light for the desk. The cold water faucet in the bathroom did not work. Unfortunately, I would not choose to stay here again, nor would I recommend it to anyone.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Me gustó
1 sur 5
par un voyageur de Springfield

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
As a customer I expect service, great customer service is to much to ask for from this place. You dont yell and scream at your customers when they are trying to figure out whats going on with the reservations, and than you decide to walk out and continue to cuzz. Unacceptable no matter the issue!!