Note fondée sur 159 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

New management, clean & attractive

Publié le 16 mai 2023 sur Hotels
This is a property in new hands as I learned while staying there this past week. They are making efforts to improve it overall and have already replaced all room refrigerators with an impressive mini-refrigerator & freezer. It's clean and well-kept. My only negative observation was that it needs interior painting. When I discussed this with the owner/manager, he advised that in fact that project starts this week. The property is attractive and well-located and its prices very competitive. It was handy to family which is what I needed, so I will likely visit again.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
They are currently remodeling this location. Nothing wrong with the room with stayed in, but not sure about how many rooms they have/haven't done.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par DJT, Gestion de l’hôtel
We will be doing a complete renovation. Unfortunately it’s a slow process because of financial limitations. Thank you for the support though!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
bad treatment at check in and check out. seemed to be unfriendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Sorry you felt that way. We simply mentioned that there would be a charge for the additional person staying in the room, As stated and mentioned in the hotel policies when you made your reservation, the rate is based on the number of occupants.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par DJT, Gestion de l’hôtel
This guest never even arrived to check in. So how does one leave a review if they never even checked in?
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Hotels
Was surprised quite and clean
5 sur 5
par un voyageur de Lafayette

Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
staff, clean,and updating
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
They put us in a room that already had someone staying in it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
You went to the wrong room! After you came back to the lobby, and we assigned you a new room, we checked the CCTV and you went to Room 216, instead of the room assigned to you which was Room 217!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
didnt even check me in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
You never even showed up!