Note fondée sur 71 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Mimil de Paris
Good!
Publié le 13 mai 2013 sur HotelsAn Old Hotel.... for Old people! But nice and clean!
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 janv. 2024 sur Expedia
sehr gutes essen! viele freizeit aktivitäten möglich
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Gergő, Gestion de l’hôtel
Dear Markus,Thank you for your review! We are thrilled to hear you had such a positive experience with us. Our staff works hard to provide a high quality service, so we are more than happy to hear that you were satisfied with the all inclusive service and the leisure activities in the hotel.We hope to see you again soon!Best regards,Gergő K.Danubius Hotel
par un voyageur
Retro hotel Bükfurdőn
Publié le 24 sept. 2023 sur HotelsRégimódi szálloda, részleges felújításokkal, de sajnos nem négycsillagos színvonalon.
Kedves személyzet, hatalmas kert,
Gyógyvíz nincs!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2023 par M. Boróka , Gestion de l’hôtel
Kedves Philip! Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét, hálásak vagyunk, hogy szállodánkat választotta és örömmel olvassuk, hogy összességében kellemesen telt a nálunk töltött idő! A Danubius Hotelek vezetése folyamatosan vizsgálja a lehetőségeket, hogy milyen formában tudjuk szállodáinkat megújítani. Így került sor az elmúlt években három emeletnyi szoba, valamint a spa részleges felújítására. Bízunk benne, hogy mielőbb lesz lehetőségünk a hotel további modernizálására. Reméljük, hogy a gyógyvizes medence hiányát külső és belső élménymedencéink, valamint frissen felújított szauna világunk tudták kárpótolni. Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk!Üdvözlettel,M. Boróka Danubius Hotel Bük
par un voyageur
Publié le 11 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate that you rated Danubius Hotel Buk and gave us feedback about your stay! We are thankful that you chose our hotel for your stay. Although, it is regretful that we couldn’t meet all your expectations. We apologize for any inconvenience that you experienced! All in all, we still hope you had a pleasant time, and we hope that we can be your host again in the near future! Best wishes,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest!Thank you very much for giving such an excellent rating to our hotel Danubius Hotel Buk. It fills us with happiness that we were able to meet your expectations, seeing this great review.Of course, it would also be a pleasure if you chose us in the future.Best regards:Hotel Management
par un voyageur
Publié le 12 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate you taking the time to share your feedback on your recent stay at Danubius Hotel Buk. Our team hopes you had a decent stay here and were satisfied with everything in our hotel. We are very much looking forward to welcoming you, we hope that you will choose us again in the future.Best regards,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 10 juin 2023 sur Expedia
Hat alles gepasst,komme gerne wieder.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie unser Danubius Hotel Buk mit so guten Noten belohnt haben. Es freut uns, dass Sie im Allgemeinen mit unserem Hotel zufrieden waren. Wir hoffen, dass Sie keine Probleme während Ihres Aufenthaltes hatten. Wir danken Ihnen für Ihren Besuch. Es war uns ein Vergnügen, Sie zu empfangen! Mit freundlichen Grüßen, Hotel Management
par un voyageur
Publié le 9 juin 2023 sur Expedia
Schmutzige verschlissene Einrichtung im Zimmer, Teppich verdreckt
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Lieber Gast,wir möchten uns bei Ihnen für Ihre Bewertung und Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt im Danubius Hotel Bük bedanken! Wir schätzen es sehr, dass Sie Ihre Gedanken und Erfahrungen mit uns geteilt haben! Wir entschuldigen uns dafür, dass wir nicht alle Ihre Erwartungen erfüllen konnten! Wir sind stets bemüht, uns zu verbessern und danken Ihnen, dass Sie uns Ihre ehrliche Meinung und konstruktive Kritik mitgeteilt haben. Insgesamt hoffen wir, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten. Unser Team freut sich darauf, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Bis dahin wünschen wir Ihnen alles Gute!Mit freundlichen Grüßen,Hotel Management