Note fondée sur 21 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Séjour à Bukit Lawang!
Publié le 7 août 2019 sur HotelsTrès bien situé, belle grande chambre, personnel accueillant et peut vous réserver une randonnée ds la jungle pour voir les ourangs outans!
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
This was an amazing place to stay. The owner and the employees were abundantly friendly and helpful, food was great, the atmosphere was unlike anything else.
par un voyageur
Publié le 15 déc. 2023 sur Expedia
The staff at the Orangutan Hotel rocks!! Their Orangutan Treking guides certainly live up to their reputation, and I managed to see several Orangutans on my one and only trek into the rainforest..I was later told that many people spend days in the jungle without seeing anything, so I feel very lucky.
The hotel has some great views and is located in an excellent spot in relationship to local shops and restaurants.
par un voyageur
Publié le 21 juin 2023 sur Expedia
had an excellent guide - Mona who not only found us orangutans but was incredibly kind when my son got vertigo - taking us to the local doctor for assistance. The room (we stayed in the penthouse) was incredibly clean and the view amazing. Monkeys jumped on our roof and ate fruits from the tree right outside our window. An amazing experience.
par un voyageur
Has potential
Publié le 18 oct. 2022 sur HotelsThis is a small boutique hotel, where you are treated as a family when you arrive.
Downside is that there was no restaurant at the hotel, and no bar, so it didn't really create a place to 'hang out'.
there were good food options around, but it would have been great if the hotel itself atleast offered drinks/snacks..
Apart from that, the staff was very helpful and took care of all transports, guided trips etc.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2023 par Neb, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the hotel. Our restaurant was temporarily closed due to lack of guests post COVID. It is now up and running and offer an amazing selection of local and Western foods. All rooms now have free water.
par un voyageur de Frankfurt am Main
Publié le 25 sept. 2022 sur Expedia
Ich hatte das Zimmer ganz oben. Anzumerken ist hier, dass es sehr anstrengend ist die vielen Treppen zu steigen. Das Zimmer ist viel zu hoch.
Im Zimmer selbst war nichts vorbereitet, keine Handtücher, kein Toilettenpapier, etc. Ich hatte 2 Nächte gebucht, es wurde nichts sauber gemacht. Der Service ist unterirdisch bis gar nicht vorhanden.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2023 par Neb, Gestion de l’hôtel
Es tut mir so leid, dass Sie diese Erfahrung gemacht haben, es ist nicht gut genug und unser Team hat Sie im Stich gelassen. Wir hatten gerade erst nach COVID wiedereröffnet und natürlich war unser neues Managementteam nicht optional. Wir führen das Hotel jetzt wieder auf einem viel höheren Standard und würden Sie gerne wieder mit einer kostenlosen Unterkunft begrüßen.
par un voyageur
Good Hotel
Publié le 29 déc. 2020 sur HotelsSpacious rooms, good views, friendly staffs