Note fondée sur 634 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Ok pour une nuit
Publié le 25 sept. 2023 sur HotelsPossibilité de restaurants autour
Chambre spacieuse et en bon état
Literie ok
Les moins : les poubelles devant l’entrée
Hébergement vieillot
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Gilles, Merci de nous avoir fait part de vos commentaires. Votre expérience est importante pour nous et nous vous remercions d’avoir porté vos préoccupations à notre attention. Nous espérons avoir l’occasion d’améliorer votre expérience avec nous. S’il vous plaît visitez à nouveau. Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
I liked the pet policy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi William,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
It was good because I could get parking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support. Natalie#Team6
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
convenient and comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lance, We appreciate your fantastic review! It is incredibly rewarding to hear that you had such a positive experience during your time with us at Motel 6/Studio 6. Our dedicated team is committed to ensuring that every guest feels valued, so receiving your feedback means a great deal to us. We are already looking forward to your next visit, and we are determined to make it just as enjoyable as the last. If there is anything else we can do to enhance your next stay, please do not hesitate to reach out. Your satisfaction is our top priority. Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
It seems the higher floor you go up the dirtier and not remodeled the place is. We have stayed 3 different times in this place and each time on different floors. The first floor was perfect. 2 nd floor became a little sketchy and dirty and 3rd floor dirty, sketchy, and not well maintained. So ask for a first floor room. Oh and also it consistently smells like weed every time. No bueno
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jamie,Thank you for sharing your feedback with us. We strive to provide excellent service to all our guests, and we apologize if we fell short of your expectations. We will use your comments to help us improve our guest experience. Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Air conditioning doesn't work. Front desk manager was very rude when I asked for a late checkout. Housekeeping staff is aggressive and will enter your room before checkout without knocking. Love Motel 6, but wouldn't recommend this property to anybody.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Shower didn’t work, TV didn’t work, Ice machines didn’t work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia