Note fondée sur 742 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 déc. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2018 par Matthew, Gestion de l’hôtel
Hi Francios, thanks for the awesome review. Hope you have a great time on the rest of your trip.
par un voyageur
Correct
Publié le 28 mai 2018 sur HotelsL'accueil a été moyen, nous n'avons vu personne pour le check out.
La chambre était grande et propre mais un peu vieillotte.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2018 par Dianne, Gestion de l’hôtel
Good Morning Pauline, Thank you for taking the time to review the motel as we appreciate all reviews. The office opens at 8.00am and staff are quite often working in the rooms once guests check out. When the office opens there is a telephone on the desk at reception for guests to use to contact staff.
par un voyageur
Bien
Publié le 29 nov. 2015 sur HotelsChambre confortable. Possibilité d avoir des tickets pour la visite du Bundaberg Rum avec 10% de réduction
par un voyageur
Bon
Publié le 29 nov. 2015 sur HotelsLa salle de bain de la chambre standard qui nous était initialement attribuée devait etre re-nettoyée, on nous a donc donné une chambre de la catégorie supérieure avec baignoir balneo. La chambre etait spacieuse, style moderne. Le wifi etait bon. Petit bemol pour la salle de bain. Il y avait plusieurs petits insectes qui y traînaient et quelques cheveux étaient coincés dans les buses de la balneo.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Wotif
Some old fashioned charm. Room spacious.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Matthew, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're glad you appreciated the spaciousness of the room and the charm of our hotel. We take pride in blending classic style with comfort. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay!
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
All run down
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Matthew, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience didn’t meet expectations and that you found the property in need of updates. Your comments are important to us. We appreciate your honesty and hope to have the opportunity to provide a better experience in the future.
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Matthew, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We’re glad to hear that your experience had some positive aspects, but we understand there’s room for improvement. We would love to have you stay with us again in the future.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Matthew, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review! We’re thrilled to hear you had such a fantastic experience with us. Our team is committed to providing exceptional service, and it’s always rewarding to know we exceeded your expectations. We look forward to welcoming you back for another memorable stay soon!
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Matthew, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review! We’re thrilled to hear you had such a fantastic experience with us. Our team is committed to providing exceptional service, and it’s always rewarding to know we exceeded your expectations. We look forward to welcoming you back for another memorable stay soon!
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Wotif
Light bulbs out but otherwise what was expected for our money and needs its all as described
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Matthew, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We’re glad to hear that overall, your stay met your expectations and needs. We apologize for the issue with the light bulbs and will ensure our team addresses this promptly. We appreciate your understanding and look forward to welcoming you back for an even better experience next time!