Note fondée sur 31 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Great location and very accommodating staff!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Good location and good value!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Nice clean and very friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Thanh Mai Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.Mrs My,Warmest greeting from Thanh Mai hotel! Thank you very much for your great review. And your feedback is the motivation for us to keep improving and providing high-quality service at Thanh Mai Hotel. We hope to welcome you, your family and friends back again in the near future.Best Regards,Reception Team
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 janv. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Renton

Publié le 21 nov. 2023 sur Expedia
The room is clean and modern, service is very good! Our flight arrived early in the morning and they offered to storage our luggages before check-in time. We will stay again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2023 sur Expedia
The room had a bad odor smell..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2023 par Phong Nguyen, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Tin LaiPlease allow me an opportunity to introduce myself; my name is Phong Nguyen and I am the Manager of Guest Services at Thanh Mai Hotel. My Guest service team has advised me of the service you received during your stay with us; first and foremost I want to sincerely apologize for this.We thank you for your feedback to help us improve for the next stages.Once again we sincerely apologize for your inconvenience and hope you will have better things for your next trip.Sincerely,Phong Nguyen
5 sur 5
par un voyageur

One night stay was perfect.

Publié le 3 sept. 2023 sur Hotels
Great hotel experience! Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mars 2023 sur Expedia