Note fondée sur 6 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 janv. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2020 par Mansoor Ali, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.Ahmed, We were delighted to see that you were pleased with your overall experience and enjoyed your stay. We greatly appreciated you for taking the time to post your review on this page. Thank you once again for your kind patronage and we do hope you will choose us to stay with us again in the future. Thank you and best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2020 par Mansoor Ali, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for making a review your comments have been discussed with the team, please let us know about your future visit to Qassim, we will be delighted to serve you. Thank you and best regards,
1 sur 5
par un voyageur

trip

Publié le 27 déc. 2019 sur Hotels
the treatment of reception is very bad , no service rooms , the place need more development
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2020 par MANSOOR ALI, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying with us, we have gone through your comment and we do apologize for the inconvenience caused. I am sure you will not judge the hotel services on the base of this particular experience. We will be happy to welcome you back to us Sincerely,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2019 sur Expedia
Such hotels should not be on Expedia booking at all
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2019 par mansoor, Gestion de l’hôtel
we will address thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 déc. 2018 sur Hotels
فندق نظيف جدا
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 déc. 2018 par Mansoor, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable feedback