Note fondée sur 88 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
Fantastisk bra hotell. Rett ved chang international circuit.
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Hotellet är bra ganska lång frön stan men det finns marknaden runt omkring hotellet.
Pollen jättebra frukost är sådär rummet var rent och fräscht.fick bo på både stad ock pool utsikt
Priset kanske för dyrt 2000bth utan frukost men jag fick överraskning från personalen for min födelsedag
De sjunger och kommer med tårta så gullig 😍
par un voyageur
Best Hotel in Buri Ram
Publié le 13 juill. 2024 sur HotelsExcellent hotel. Clean. Friendly staff. Great pool. Very good fitness center.
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
The facilities are great and it allows for the exercise enthusiasts to enjoy a decent workout in the gym, followed by a steam room that works, and then conclude with a swim.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Kantapicha, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to post a review of our property. We are happy to hear you enjoyed your time .Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you soon!
par un voyageur
Publié le 9 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Kantapicha, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review; we greatly appreciate your time to provide us with this valuable feedback
par un voyageur
Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
ราคา1700 ควรมีอาหารเช้าด้วย
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Kantapicha, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review; we greatly appreciate your time to provide us with this valuable feedback to send us your review to Modena By Fraser Buriram, First of all, Thank you for letting us know about this. We are looking into this issue and resolve it promptly and accurately. We sincerely thank you for taking the time to share your thoughts with us.Modena By Fraser Buriram Team,