Note fondée sur 899 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
84 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Hot, run down. Mess. Worst hotel I’ve ever stayed in. I don’t think a hotel could me shadier. Staff was nice. They couldn’t help the squalor conditions, but I won’t shoot the messenger. They did give me a room key without any id. I said my key didn’t work. No proof of id. #NopeNeverAgain
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Air conditioning wasn’t working and cockroaches in the room.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
The hotel is ok to sleep few hours, rooms are below average and rusty. Bathtub old and lack of maintenance
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Good location, affordable
2 sur 5
par un voyageur de Fort Gibson

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Room was dirty. Used facial towel hanging up. Boggers wiped on curtain and wall. Dirt build up in every corner. Tiles in entry hall not secured to floor. 1 year ago was a Best Western Property not sure now, but sad how much the property deteriorated in just 12 months. This is the worst review I have ever left on any travel app.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Lights inside the room didn’t work, tv didn’t work, and bed was very uncomfortable. Had to use my light from the bathroom to even light up the room. Glad I only had one night stay.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
We have stayed at this property several times. It is a little outdated but is clean. This trip the television in our room did not work and the manager moved us to another room, in that room the blow dryer was missing when I went to dry my hair. There has always been a friendly staff at this location.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
First room had no electricity, moved to a suite, no extra charge 👍, crickets in room, toilet broken but usable,