Note fondée sur 305 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
49 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
I was approached multiple times in the parking lot by people asking for money. Lots of people (assumed guests of the motel) hanging around outside watching other individuals go to and from their vehicles. Found a roach in the nightstand drawer. Some water splashed onto the floor from the sink—after wiping up the water with a hand towel, it was black with dirt. The room was advertised with a desk (I work remotely) but upon check in, there was only a desk chair—no desk. Our room keys failed multiple times throughout our stay and was concerningly easy to request a new key from the front desk. Would not recommend this place.
4 sur 5
par un voyageur

good enough

Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
Good for the price.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Cool
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Clayton,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Travis, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Friendly and accommodating
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Alissa,Many thanks once again, and we look forward to your next visit. Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Very pet friendly. Helpful staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Alissa,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! As a pet-friendly brand, our pet policy specifically states service animals and all well-behaved pets always stay free and are welcomed every visit.We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Kind and neat
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Alissa,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Friendly and tidy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Alissa,We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6