Note fondée sur 313 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
We were happy with Quality Inn.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Disappointed n iowa

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
The bed was hard as a rock. When made reservations online I had pets requested bottom floor n king bed . Paid for king. Got there all they had for pet friendly room was 1 queen on 2nd floor no elevator. Still got charged for king room. They also didn't say on website there is a 25 dollar fee for each pet and a 100 deposit for pets and a 50 dollar cleaning fee. I might as well stayed at a 5 star hotel. The booking websites need to have options and information about pet policy before you make your reservation. Breakfast was nasty, so left and went and got breakfast. Room wasn't bad but foyer carpet smelled musty n dirty
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Very clean
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
It was a place to lay our head
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
There could be worse so it was descent