Note fondée sur 22 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Recommend resort for family and friends.
Publié le 15 juill. 2024 sur HotelsIt was an amazing stay with good pools and good staff. My son enjoyed the kiddie pool.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par La Florentina Resort, Gestion de l’hôtel
Thank you so much.
par un voyageur
Anmunities watch out
Publié le 16 févr. 2024 sur HotelsTheres a fee tonuse the pool area
par un voyageur
Publié le 12 janv. 2024 sur Expedia
We left right away!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2024 par La Florentina Resort, Gestion de l’hôtel
Hi Ms. Senialita,We have noticed in our system that you have NOT CHECKED IN at our resort and CANCELLED your booking BEFORE your scheduled check in date.If we could have really been of service for you while staying here at the resort, we would be glad to do so.
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 août 2023 sur Expedia
It was great to have seven 7⃣ difernet swiming pools. Not to much food choice but there is no problem to order grab or ordemo.
Fantastic staff especially Queen 👑 and Lizell. All the staff was so polite and friendly. BBQ aeria was more than enough bbq for all the guest
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2023 par La Florentina Resort, Gestion de l’hôtel
Thank you so much. We hope to see you again. )
par un voyageur
Publié le 24 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2023 par La Florentina Resort, Gestion de l’hôtel
Thank you so much! )
par un voyageur
Publié le 22 janv. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Hidden getaway
Publié le 18 juin 2022 sur HotelsGreat getaway. Had fun.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2022 par La Florentina Resort, Gestion de l’hôtel
Thank you so much. We'd love to see you again =)
par un voyageur
Publié le 11 mai 2022 sur Expedia
SUCKS SUCKS SUCKS!!
Simple teeny tiny, itty bitty dust and chocolate in towel because of little 5 years old kid, and I was surprised by a charged of sum of 300 pesos which I dont care!!! But getting even 1 peso with no right NEVER EVER ACCEPT.
Never see you again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2022 par La Florentina Resort, Gestion de l’hôtel
We appreciate your review. However, please note that upon signing the room form, it is indicated that any heavily stained linen or towel is charged accordingly. If it was just really itsy bitsy tiny stain, we won't charge that; it wasn't the case.
We value you as much as we want other guests to use fresh and clean towels and to save and conserve natural resources.
Thank you for understanding.
par un voyageur
Wedding @ Florentino
Publié le 12 déc. 2021 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2021 par La Florentina Resort, Gestion de l’hôtel
Thank you so much.
All our best wishes to this lovely couple. =)