Note fondée sur 858 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
2,8 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Hotel démodé et sale

Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
Accueil un peu lent. L’hotel est vétuste et dans un endroit plutôt calme. Les couloirs immenses sont vieux avec une moquette douteuse. Le parking est suffisamment grand. La chambre avec 2 grands lits est grande et propre mais vétuste. Les meubles en bois façon rondins sont très jolis. La climatisation ne fonctionne pas, elle ne fait pas de froid, dommage. Inclus un mini réfrigérateur et un micro-ondes. Il y avait une piscine intérieure à l’image de l’hotel: délabrée mais grande. Un petit déjeuner est moyen, sans plus. Il n’y a pas de machine a waffle contrairement aux photos du site. Le pain industriel est sec, les oeufs sont chimiques. La salle est grande par contre. Une adresse plus trop recommandable vu l’état de l’hôtel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2022 par Nicole- GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, Daniel for taking the time to leave us a review. We hope to see you again for your next stay in Butte.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
I have never had a more unsettling stay in a hotel. From the poorly lit hallways that went on forever and offered a new weird smell every 10 feet, to the open window with no screen in our room, to the bloodstains on our mattress, I can say I am fully turned off from ever visiting Butte ever again; and even more turned off from this hotel. Also, almost every breakfast item offered was strangely wet? Would recommend staying in Anaconda instead
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Manager , Gestion de l’hôtel
We are currently updating several thing at this hotel. Thank you for the feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Good hotel for the price. Clean rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Manager , Gestion de l’hôtel
We appreciate your time and for recognizing our staffs efforts to provide a clean and friendly hotel. We hope you choose us again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Great
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Cost sensitive location. Sleep and go. Staff all friendly
1 sur 5
par un voyageur

Filthy and Unsafe

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
I am appalled by the conditions at this hotel. The bathroom was a health hazard. Moldy grout lined the tiles, and the overall cleanliness was simply unacceptable. The carpets were covered in dirt and grime, and it was evident that no proper cleaning had been done in a long time. I’m concerned about the potential health risks associated with staying in such a dirty environment. This hotel should be ashamed to call itself a place of lodging. I strongly advise others to avoid this disgusting establishment. I checked in and out with 20 minutes. Just couldn't allow my family to stay there. They charged me a no-show fee even though I showed up, and their facility was not up to snuff. The manager wouldn't refund me, said it was company policy. Also, couldn't show me said policy. They tried to give me another 3 rooms, but they hadn't been cleaned since the last person checked out.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
It is very good condition. Comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to write us a review. We are Happy to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Needs up dated
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to write us a review. We are in the early stages of remodeling and hope to have a better facility to offer our guests very soon.
2 sur 5
par un voyageur

Hard pass in the future

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
The staff was very slow and charged us 50$ At check in. Side doors didn't work even with the door keys
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to write us a review. We are in the early stages of remodeling and hope to have a better facility to offer our guests very soon.