Note fondée sur 916 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2024 sur Hotels
Situation de l'hôtel déplorable, dans une zone de routiers. Confort de la chambre en dessous de la moyenne, la ventilation de la salle de bain ne fonctionne pas, la grille horriblement salle, pas de frigo, literie moyenne
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
You need to update; yuck
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
It was a good stay but the TV was not working at all....
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Room was clean but it was rather sparten in items generally expected. No hair dryer, no coffee maker, no outlets to plug in electronics in the main room much less around the bed. The TV monitor seemed to be working, but the system was difficult to understand. However, for the price we decided not to complain. Not what was expected for a Red Lion branded product.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
The place was smelling so bad right when you stepped inside the door at the counter. The front desk guy was so unprofessional and not friendly at all. The room was smell and no AC. They left the window open to get the odor out but it still smells. I would not stay here again and suggested the travelers stay away from this property. I wouldn’t give it a star but have no other choice.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
The room was very small and had not been updated for a long time. When I made the reservation at a Red Lion Inn I thought that the facility would be top notch, but not here. The bed was not comfortable at all and the metal frame squeaked every time that you moved. The window shade was broken and I could not get it to close all the way. I Had to wear earplugs and eye shades just to get some sleep. I would not recommend this Red Lion Inn in Butte, MT