Note fondée sur 62 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 13 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2023 par Rosy, Gestion de l’hôtel
Apologies for the inconvenience caused, Harivinddran! We have marked a note for the experience you had with us to ensure your next stay is pleasant. Wish you a wonderful day ahead. Regards, Rosy
par un voyageur de Ampang
Publié le 15 mars 2023 sur Expedia
Hotel last minute cancelled the room due to pipe broken. I need my refund back.
par un voyageur
Publié le 13 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2023 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hi, Kyle! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Eva
par un voyageur
Publié le 13 mars 2023 sur Expedia
Cheap and cheerful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2023 par Eva, Gestion de l’hôtel
Pleased to hear your kind words of appreciation, Kyle! We will try our best to never fail in amazing you every time. Regards, Eva
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2023 sur Expedia
Worth the price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2023 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Pleased to hear your kind words of appreciation, Muhammad! We will try our best to never fail in amazing you every time. Regards, Lisa
par un voyageur
Publié le 20 févr. 2023 sur Expedia
too dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2023 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hi, Mandy! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Lisa
par un voyageur
Publié le 11 févr. 2023 sur Expedia
I booked for double and already make payment,once i arrived the management told me double room already full and i have to pay extra charge change to triple room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2023 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hi, Azmee! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Lisa
par un voyageur
Publié le 18 janv. 2021 sur Hotels
par un voyageur de Chiang mai
Publié le 29 févr. 2020 sur Expedia
+Korrekt personal Renat rum Bra parkeringsmöjligheter Lätt att hitta ( förutom adressen stämmer inte i Garmin GPS systemet )
- Inga engelskspråkiga tv kanaler , inget att se göra i närområdet
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2020 sur Expedia
Poor internet connection at certain times, no elevator