Note fondée sur 324 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2023 sur Expedia
Les corridors humides.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Marie-Isabelle, I would like to apologize with the condition of our corridors. Your satisfaction is important to us as we are continuously striving to provide a better experience and impression of our facilities. Your feedback has been shared with management to address promptly. I hope that you will stay with us again if your travels bring you back this way.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2018 sur Hotels
Bon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2018 par David , Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our Hotel. Each guest that provides feedback helps us improve and ensure satisfaction to all future guests. Your comments and suggestions are a crucial part of our business and we always appreciate the information provided. It is our success when you have a positive experience with us, and we are always glad to know that our guests expectations are met. On behalf of our entire team, thank you for choosing Eastern Inn Bourne; we hope to see you again soon! Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur de Montréal

Publié le 10 août 2018 sur Expedia
Hotel de base, cher pour la valeur qualité-prix. Pas de déjeuner inclus. Pas de congélateur dans le petit frigo de la chambre. Pas de vue extérieure de la chambre. Localisation de l’hotel décevante. Loin des plages et des attraits touristiques. Les restos pres de l’hotel ferment très tôt en soirée. (Il faut souper avant 8 heures.) Les gens qui ne sont pas clients ont facilement accès à nos portes de chambres.. si bien qu’une femme ivre est venue frapper à notre porte vers 1 heure du matin. Autour de l’hotel, il y a des déchets par terre. Ce qui est bien Lit grand et confortable. Chambre propre. Personnel gentil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2018 par David , Gestion de l’hôtel
Dear Marie, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our Hotel. Each guest that provides feedback helps us improve and ensure satisfaction to all future guests. Your comments and suggestions are a crucial part of our business and we always appreciate the information provided. It is our success when you have a positive experience with us, and we are always glad to know that our guests expectations are met. On behalf of our entire team, thank you for choosing Eastern Inn Bourne; we hope to see you again soon! Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kenneth,We are thrilled to hear you had a wonderful stay with us! We look forward to welcoming you back soon for another fantastic experience.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Nothing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Peter, We're sorry to hear that your stay didn't meet your expectations. Your feedback is valuable to us as we continuously work to improve our services. If you have further comments or concerns, please don't hesitate to contact our management team directly.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Just needs to be updated all in all
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Janeece,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your comments and will make sure to take them into consideration for future improvements. Our goal is to provide the best experience for our guests, and we hope for the opportunity to welcome you back in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Joseph,We're delighted to hear you enjoyed your stay with us! Please don't hesitate to contact us if there's anything we can assist you with.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jeff,We are delighted to hear that you had an excellent experience at our hotel! We hope to welcome you back soon for another memorable stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
The property was in bad repair, dirty, smelly and the TV and Internet didn't work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello nicholas,We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Guest feedback is important to us and will be shared with our management team for further review and improvement. Please feel free to reach out to our management directly to discuss your concerns in more detail.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello James,We are glad to hear you had a great stay with us! If you have any suggestions for improvement, please do not hesitate to share them with us directly. We hope to welcome you back soon!