Note fondée sur 144 évaluations de clients

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3,9 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Correct

Publié le 6 mai 2019 sur Hotels
Vraiment très loin de Memphis
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
I appreciated the front desk representative being willing to accommodate my request to give me a room away from foot traffic. He is kind and professional and friendly. The bed is comfortable, and a great value.
4 sur 5
par un voyageur

Not too bad

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
For the price it was good
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Good
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Convenient for s stay right off the highway. Some nice, small town restaurants nearby. Room was clean. On the other side, the maintenance in the room was not good, couldn't close the bathroom door, tiles were cracked, old carpet. Complimentary breakfast was coffee, cereal and a few sugar pastries.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
Good service
5 sur 5
par un voyageur

Clean and comfortable

Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
A simple, clean, comfortable room with a cold fridge and a microwave. We come thru this way often and will definitely stop again
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
The condition of the room was bad, a chair was falling apart, we could smell where people had smoked in the non-smoking room, and fairly certain we got bedbug bites. We cancelled our return stay there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par SP, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We would like to start by apologizing for you not so perfect stay at our property. We have fallen short of your expectations. We are looking into all the issues that you had. Please accept our sincere apology.