Note fondée sur 6 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 nov. 2019 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2019 sur Expedia
シャワーはお湯出ません。 部屋には大量のアリがいました。
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2019 sur Expedia
There was no hot water in my room. The staff didn’t really make much effort to look after you. The restaurant didn’t have anything we wanted (despite it being on the menu) and the ‘massage’ spa was definitely a brothel - no qualified masseuse there!
5 sur 5
par un voyageur

Great place

Publié le 5 mai 2019 sur Hotels
Just stayed overnight. Staff friendly, helpful and pleasant
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 avr. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

i‘m sorry and empty phrases

Publié le 2 févr. 2019 sur Hotels
no hot water in the room. staff would check it in the evening, they didn‘t. same situation in the morning. instead of going to manage it seriously they came twice to my room to check it like i‘m just too stupid how to use the tap. 2nd problem: by booking i ordered local seasonal fruits for breakfast (because i’m vegan and it’s hard to get something right in a hotel) and refered on it by check in: „the manager will check it“ - only an empty phrase. After hours i got some pieces of watermelon and mango even though are many kinds at the market. in fairness the manager she organized to fix a flat tire on my motorbike, they paid it and i got a little cash back which i gave to a poor child countryside.