Note fondée sur 34 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 avr. 2022 sur Expedia
RAS
par un voyageur
Publié le 22 janv. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2019 par Ben, Gestion de l’hôtel
Thanks for your review really appreciated
par un voyageur
Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
r place I ever been please never go because is just trash nothing is good there ….
par un voyageur
Publié le 1 févr. 2024 sur Expedia
El hotel no es parecido a lo que venden en la foto, las camas con polvo, cucarachas y las instalaciones viejas y rotas. Muy mala experiencia.
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 8 déc. 2023 sur Expedia
Is good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2024 par Ben, Gestion de l’hôtel
thank you for your review.
par un voyageur
Publié le 17 nov. 2023 sur Expedia
Mala gestión a la hora de carga l check out sin personal en lobby hay sobre valuación en la fotos en verdad no lo recomiendo pero es opción personal
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2023 par Ben, Gestion de l’hôtel
we are sorry we did not achieved your expectation . You did your check out and you give your keys to the personnel at the reception.
par un voyageur
Publié le 22 août 2023 sur Expedia
We called ahead for a late check-in and were greeted at the gate by a man holding a shotgun and a beer. He proceeded to show part of our party to their room and stated that he would be back to take the “gordita” to her room, meaning myself. Entering the room, there was no air conditioner running until he turned it on, which was a portable unit and nothing, and I mean nothing, was plugged in. Our welcome drinks were 2 hot bottles waters. The rest of our party came to my room because their a/c was not working in their room and mine was working at a minimum.
Early in the morning, we had an excursion pick-up at 7 am. We were unable to address the issues we were having with our accommodations because there was no staff available and to also address that our power was completely out at this time.
After returning from our excursion at 5 pm, we packed our belongings and met in the lobby to checkout. Thank God for Luke, who was a Rockstar! Luke handled the situation like a Pro and needs a raise!
par un voyageur
Publié le 1 mai 2023 sur Expedia
Excelente