Note fondée sur 867 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2023 par Front Desk RP, Gestion de l’hôtel
Thank you Celine for sharing the rate about your experience at Cabo Vista Hotel. Hope to see you next time!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2023 par Front Desk RP, Gestion de l’hôtel
Thank you, Tom. Hope you enjoyed the time with us.
1 sur 5
par un voyageur de Villefranche-sur-Mer

Publié le 22 mai 2023 sur Expedia
Reception staff was unhelpful and agressif. The nights were awful due to the noise form the 2 main streets on both sides of the hotel. The Appartement in its self is very handy and the restaurant next door fine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par Front Desk RP , Gestion de l’hôtel
Hello Frorence, thank your for sharing your review about the exprience ay Cabo Vista Hotel. All the commets are welcome. We have another level downstairs where is less noisy, for the next time you can asking for a room in that level.Sorry about the incoveniences. Hope to see you again in the future. Have a wonderful day!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mai 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2019 sur Expedia
Bien située , bien equipée, le personnel au petit soin, et toujours une présence même la nuit Calme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2019 par Rp. Monse , Gestion de l’hôtel
Thank you for take the time to write us a review about your experience with us and share with other travelers, we hope to see you again to serve you as you deserve!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2019 par Rp. Monse , Gestion de l’hôtel
Gracias por sus puntos, esperamos atenderle pronto nuevamente!
5 sur 5
par un voyageur de Québec, Canada

Publié le 31 août 2018 sur Expedia
L’hôtel est vraiment bel mais son charme provient du personnel qui est vraiment incroyable! De la réservation d’activités à la commande de pizza ils vont tout essayer pour aider! Propre et calme c’était l’idéal !! Il faut marcher environ une dizaine de minutes pour aller au centre ville. Nous avons décidé de prolonger notre séjour à Cabo vista tellement nous étions bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2018 par Rp Monse , Gestion de l’hôtel
Thank you Sara for take your time to give us this great review about your experience at Cabo Vista Hotel, the staff always love help our guests in everything because we understand you are not from here and we know better some options, we hope to see you again soon to serve you as you deserve.
5 sur 5
par un voyageur de Québec city, Canada

Publié le 19 juin 2018 sur Expedia
The hotel Is Nice and Small, clean, staff Is friendly. IT has Everything u need Without being luxurious. Snacks and coffee/tea/juice and snacks are available whenever. 20 min walk to Medano beach and 15min to downtown. Its very budget friendly and IT exceeded my expectations for the Money! U go cabo Vista hotel! :)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2018 par Rp. Monse , Gestion de l’hôtel
Thank you very much Dana for your great review about the installations of the hotel and the amenities is good to know you enjoyed it and the staff always love hep our guests in everything, we hope to see you soon again!!
3 sur 5
par un voyageur de Cannes

Hotel trop bruyant

Publié le 18 nov. 2017 sur Expedia
Pour : La chambre très bien équipée Le personnel au top
Contre : Mettre un double vitrage Améliorer le PDJ Changer le pommeau de douche
Emplacement : On est proche du centre ville par contre pour y accéder le quartier n'inspire pas trop confiance si on rentre tard.
Pdj continental annoncé mais en faite c'est un snack, le + décevant a été le double vitrage inexistant ce qui fait qu'on avait l'impression que le trafic passait dans la chambre mais sinon le personnel a été au top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2017 par Rp. Monse , Gestion de l’hôtel
Thank you Marie Laure Chantal Ruat for your review about the staff, we talked with you about the noise and our location is in one of the main streets and safe that´s because we have more traffic in some hours and we can't control that, but we are working putting noise insulators in every room. Our continental breakfast includes coffee, tea, 13 different kind of sweet bread, more than 7 different kind of fresh fruit, yogurt, milk, chocolate milk, rice with milk, jello, puddin, cereal, healthy bars, in the afternoon peanuts and chips and the rest of the food is available between 8 am to 8 pm. The next time if you need something ask to the staff. And very important for you to know, call your Expedia agent, because we already refund the other nigths, so you can have your money back, Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

mini appart style

Publié le 23 févr. 2017 sur Hotels
bel hôtel , pas trop loin du centre a 8 coin de rue , le staff extra , gentil et serviable parfait pour un pied a terre sans trop se ruiner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2017 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and great comments about the hotel, we hope see you soon again.