Note fondée sur 863 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2024
Overall, a wonderful experience, and I would go back! Everyone was very helpful and friendly, the food was delicious, and the facilities were clean and nice! Service was sometimes slow & the shower lips are very low and easily overflow which is annoying but both were very manageable and didn't degrade my experience. We did have some issues with transportation offsite as well but I consider that separate separate from the resort experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2024 par VV, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience and kind words about our team, food, and facilities! I’m sorry to hear that the slow service and the shower design are causing inconvenience. Your feedback is invaluable, and we’ll work on improving these areas. On. your next visit, we’ll strive to every detail is perfect for you. We can’t wait to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par VV, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
the lobby /front desk staff comes off very rude and unaccommodating. The restaurant/ pool side/ services staff work really hard and are great. though they seem short handed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par VV, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience at the front desk didn't meet expectations, and we’ll address this with our team. On a positive note, we’re glad our restaurant and poolside staff made a great impression. We’d love the opportunity to welcome you back and ensure a smoother experience next time.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
Todo excelente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par VV, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por dejarnos tus comentarios, David. Esperamos verte muy pronto para ofrecerte nuevas experiencias. ¡Te esperamos!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
This is a very nice resort. No complains.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par VV, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your Grand Experience with us! We hope to see you very soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
Super cool!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Grand Fiesta Americana Los Cabos Golf & Spa, Gestion de l’hôtel
Hi Juliana,We are so happy to hear that your stay was great! It is wonderful to know that our team was friendly and made you feel well taken care of. We hope to welcome you back again soon.Kind regards!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Wonderful experience. Wish they had a larger gym though. It was small for the size of the facility.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Grand Fiesta Americana Los Cabos Golf & Spa, Gestion de l’hôtel
Hello Beatrice, Thank you for your kind words. We are delighted to know that you had a perfect stay and that our team provided friendly service. We also appreciate your suggestions and will definitely look into them. We look forward to welcoming you back soon!Best regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels
Top hotel met super vriendelijk en gedienstig personeel. Enkel de beloofde fles wijn hebben we niet gekregen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Grand Fiesta Americana Los Cabos Golf & Spa, Gestion de l’hôtel
Goedemiddag Sven,Bedankt voor uw opmerking en voor het kiezen van ons hotel. Aarzel alstublieft niet om nog eens terug te komen, en we zullen ervoor zorgen dat u de beste service krijgt, inclusief de beloofde fles wijn.Met vriendelijke groeten,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Grand Fiesta Americana Los Cabos Golf & Spa, Gestion de l’hôtel
Hello Azzam, We are so happy to hear that your stay was perfect! It is wonderful to know that our team was friendly and made you feel well taken care of. We hope to welcome you back again soon.Warm regards!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
El Hotel estaba muy limpio muy buena atención la playa muy bella, la ubicación muy bella con una vista increíble. Solo tengo una queja mucho calor en los restaurante decían que el que tenía aire acondicionado e igual era como sino hubiera el calor era horrible. No tienen un bufé solo en ka mañana y además la comida mexicana siempre a sido muy ruca pero no en este hotel no había variedad de ningún tipo.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Grand Fiesta Americana Los Cabos Golf & Spa, Gestion de l’hôtel
Hola Lainu, Gracias por su comentario. Estamos encantados de que haya disfrutado de una estancia perfecta y que nuestro equipo le haya brindado una atención amable. . Tomaremos en cuenta tus observaciones sobre el servicio en restaurantes para mejorar la experiencia. Será un placer tenerle de nuevo con nosotros.Saludos cordiales