Note fondée sur 875 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Nobu Hotel Los Cabos, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Perreault,Thank you for allowing Nobu Hotel Los Cabos to be a part of your vacation plans. We look forward to reading your next review shortly.Sunny Regards from Cabo!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2024 sur Expedia
Cash grab dont go!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Nobu Hotel Los Cabos, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Pierre,Thank you for sharing your feedback on your recent stay at Nobu Hotel Los Cabos. We regret to hear that you had a negative experience. If you're comfortable sharing more details about what happened. Your feedback is valuable, and we take it seriously in our efforts to improve our services.Thank you again for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back to Nobu for a truly memorable experience in the future.Best Regards!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2024 par Nobu Hotel Los Cabos, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Clement,Thank you for choosing us, and we look forward to welcoming you back for more memorable moments.Regards!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par Nobu Hotel Los Cabos, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Dupuis-nouillé,Thank you for taking the time to share your review with us. Your opinion holds great significance, as our priority and mission revolve around creating experiences like the one you've described for our guests.We look forward to seeing you back soon!Sunny regards from Cabo!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2023 sur Expedia
Perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2023 par Nobu Hotel Los Cabos, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Lim,Thank you for taking the time to share your experience at Nobu Hotel Los Cabos. We thank you again for taking the time to share your comments with this amazing community and look forward to welcoming you back in the not-so-distant future. Warm Regards!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Comentario de la dirección del hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Jenore,Thank you for your valuable rating! We’re thrilled you had a wonderful experience and appreciate your feedback.We hope to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Comentario de la dirección del hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback on your stay with us! We are thrilled to know that you had a great experience.We look forward to hosting you again for another wonderful stay.Warm regards from Los Cabos!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Great property most especially great staff. Overall experience is a 10/10 I just wish I could have said more😃😃
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Comentario de la dirección del hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Faisal,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you had a 10/10 experience at our property, and we're especially proud of our team for making your stay so memorable. We hope to welcome you back soon, and next time, we'd love to hear more about your experience!Sunny greetings from Los Cabos!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
It says breakfast available, and I understood breakfast included.There is no need to mention about breakfast, It is complicated, I don’t like that
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Comentario de la dirección del hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Marine,Thank you for your comments. We regret any confusion regarding breakfast information. Our hotel offers various breakfast options for our guests, but they are not included in the room rate. We appreciate your understanding, and we will consider your comments to improve the clarity of the information provided in the future.Warm regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Beautiful property, tranquil, and just lovely.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Comentario de la dirección del hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Kaylah,We are glad to know you had a wonderful experience. We appreciate your kind words, and we will make sure to share your compliments with our team.We are eagerly looking forward to hosting you once more for another unforgettable visit.Sending sunny greetings from Los Cabos.