Note fondée sur 857 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de San Jose

Publié le 27 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2024 par Fernando Pelayo General Manager Pueblo Bonito Rosé, Gestion de l’hôtel
Dear Javier, Thank you very much for your preference, we hope to see you very soon.Best regards,
3 sur 5
par un voyageur de Albuquerque

Publié le 15 oct. 2024
The service and staff are wonderful. It is an older property so limited electrical outlets and limited hot water. Food is excellent in the main dining area, not so good by the pool. Avoid time share and hotel membership, they are very aggressive asking as soon as you check in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Fernando Pelayo General Manager Pueblo Bonito Rosé, Gestion de l’hôtel
Dear Rachel,We are happy to know you had a wonderful experience, and that you enjoyed your time spent with us. Our top priority is our guest’s happiness and satisfaction, and it makes us so proud to know we achieved and met our guests' expectations. It was our pleasure having you as our guest and we hope to see you again soon.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur de EUREKA

Publié le 27 sept. 2024
On a lovely beach great food super nice employees beautiful views from a large suite with balcony
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Fernando Pelayo General Manager Pueblo Bonito Rosé, Gestion de l’hôtel
Dear Mary, It is delightful that you enjoyed the service you received and that we were able to deliver a great lasting impression. We look forward to hosting you again soon.Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Beautiful place to relax by sea with family
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Fernando Pelayo General Manager Pueblo Bonito Los , Gestion de l’hôtel
Dear Minerva, Thank you very much for your preference, we hope to see you very soon.Best regards,
4 sur 5
par un voyageur de Chihuahua

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Fernando Pelayo General Manager Pueblo Bonito Rosé, Gestion de l’hôtel
Estimado Luis, Estaremos encantados de abrirle nuestras puertas y darle una cálida bienvenida, gracias por su preferencia.Saludos,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Se realiza un cobro obligatorio por saneamiento el cual debería ser incluido en la reservación de expedía
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Fernando Pelayo General Manager Pueblo Bonito Rosé, Gestion de l’hôtel
Estimada Andrea, Estaremos encantados de abrirle nuestras puertas y darle una cálida bienvenida, gracias por su preferencia.Saludos,
4 sur 5
par un voyageur de Long Beach

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Fernando Pelayo General Manager Pueblo Bonito Rosé, Gestion de l’hôtel
Dear Brenda, Thank you very much for your preference, we hope to see you very soon.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Fernando Pelayo General Manager Pueblo Bonito Rosé, Gestion de l’hôtel
Dear Wilmer, Thank you very much for your preference, we hope to see you very soon.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur de Pénjamo

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Fernando Pelayo General Manager Pueblo Bonito Rosé, Gestion de l’hôtel
Dear Diego A, Thank you very much for your preference, we hope to see you very soon.Best regards,