Note fondée sur 5 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2019 par Departamento de Atención al Cliente , Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. Best regards
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2019 sur Expedia
It was difficult to find, not properly marked on Google maps
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2019 par Departamento de Atención al Cliente , Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. Best regard
par un voyageur
Nice for people that are not looking for comfort
Publié le 30 juin 2019 sur Hotelsno elevator, narrow stairs, nice apartment although very narrow and not really usefull for more than a couple as extra people need to sleep in the living room on a sofa + there's a folding bad. The location is amazing although not easily accessible by car and the parking place is 10 minutes walk.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2019 par Departamento de Atención al Cliente , Gestion de l’hôtel
Dear Hanan thank you for sharing your impressions of the Hotel with all the users of Expedia. We regret not having fulfilled your expectations with respect to the apartment, but we appreciate the feedback that will enable us to improve our product. Receive a warm greeting
par un voyageur
Publié le 13 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2019 par Departamento de Atención al Cliente , Gestion de l’hôtel
Gracias por su amable nota
Esperamos vuelva pronto
Saludos
par un voyageur
3º.andar sem elevador
Publié le 1 avr. 2019 sur HotelsNão fomos informados que o apartamento se situava num 3º. andar sem elevador o que nos causou bastantes dificuldades já que somos pessoas com alguma idade.
Não gostámos da política de check-in/out do hotel - entrada a partir das 17:00 e saída até às 10:00 (será que precisam de sete horas para fazer a limpeza?)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2019 par Departamento de Atención al Cliente , Gestion de l’hôtel
Estimada María,
Gracias por sus comentarios que nos ayudan a mejorar cada día.
Lamento que no leyera que los apartamentos son en un edificio sin ascensor; hablaremos con Expedia por si lo pueden poner a una zona mas visible de su web.
Tomamos nota de los horarios de entrada y salida por si los podemos mejorar.
Atte