Note fondée sur 104 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for your review!
par un voyageur
Fine
Publié le 9 juill. 2024 sur HotelsOur stay was fine, however the property was in need of some maintenance. Our kitchen area of the apartment was missing a window so we had many mosquitos in the room.
Stayed at other Selina Hotels and this was certainly not one of the better ones
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Selina, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the inconvenience caused by the maintenance issues, particularly the missing window and the mosquito problem. Your feedback is valuable, and we will address these concerns promptly. We're sorry to hear that this stay didn't meet your expectations compared to other Selina Hotels, and we hope to provide you with a better experience in the future.
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024
par un voyageur
Publié le 2 mai 2024 sur Expedia
Cuesta demasiado para lo que es, los baños sucios, no había agua, ella aire acondicionado no servía, la comida terrible y costosísima, y encima cobraron mi estadía por adelantado cuando Debía ser a mi llegada. Estuvo tan malo que me fui antes y y espero que me devuelvan el dinero aunque no veo gestión de parte de Ellos, lo que aumentaría Más aún mi insatisfacción
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2024 par Selina, Gestion de l’hôtel
We deeply regret to hear about your disappointing experience during your stay with us. Your feedback is extremely valuable to us, and we apologize for falling short of your expectations.The issues you mentioned regarding cleanliness, water supply, air conditioning, and the quality of our food are unacceptable, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. Rest assured, we take these concerns seriously, and we will address them promptly to prevent similar issues from occurring in the future.Regarding t
par un voyageur de North York
Publié le 20 avr. 2024 sur Expedia
Great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par Selina, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that you had an excellent experience with us and that everything was great during your stay. We appreciate your kind words and hope to welcome you back again soon for another fantastic experience. If there's anything specific you loved about your stay or anything we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know.
par un voyageur
Publié le 15 avr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
I asked the staff for a very late check-in (11pm), due to transportation issues, and they were very understanding and help me out with no dificulties at my arrival
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Selina, Gestion de l’hôtel
Hello Ricardo, thank you for your review! We are happy to know that you had a good time with us and we hope to see you again soon, Pura Vida!Thanks & Regards,
par un voyageur
Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Nina och Malin från Sverige
Publié le 28 déc. 2023 sur HotelsMycket trevligt boende som ligger väldigt bra. Rekommenderas väldigt mycket att hyra cyklar för ultimata upplevelsen. Personalen i receptionen och vakterna känns som ens vänner och hjälper dig med vad det än är. Vi har ingenting att klaga på :)