Note fondée sur 962 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
59 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2024 sur Hotels
Hôtel délabré, humidité , mal fréquenté .
4 sur 5
par un voyageur de Montreal

Bel hotel bien situe face a la mer

Publié le 30 oct. 2017 sur Expedia
Pour : Bien situe
Contre : Wifi dans les chambres
Hotel comfortable, malheureusement pas de Wifi dans la chambre, seulement au lobby .
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Wotif
We managed to get a last minute booking and I also messed up my dates, they were very accommodating. We started in a dodgy place before moving here last minute and we were stoked with the view, the comfortable bed and the clean amenities. Everything with adequate and our room on level 8 was quiet. Went to use the spa - wasn't working. Might need to ask reception to turn on? Was too cold for pool but would have used if warmer. Restaurant food was average, but other places are only a 15 min walk away.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Wotif
Good location but as soon as you walked into the lobby it stank like a men's urinal. I didn't even make it to the room. I cancelled our accommodation and went elsewhere. I felt like the smell was in my clothes. The reception person was lovely so that helped.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Townsville

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Good location
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Wotif
Paid for 2x Queen beds, 1 ended up being a single bed. Went to reception, staff were unable to assist and asked to return the next day. Bathroom very tired.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Need to reorganise and refurbish the building…not enough power points, no bottled water,,,,room was smelly
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels