Note fondée sur 952 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2024 sur Expedia
Bien situé-Bon rapport qualité-prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par Adila - Commercial Team, Gestion de l’hôtel
Dear Diane, thank you for taking the time to leave a review about your recent stay at DoubleTree by Hilton Cairns on Expedia. We are pleased to read that you enjoyed your time with us and look forward to welcoming you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2023 sur Expedia
super
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2023 par Monique - Marketing and Communications, Gestion de l’hôtel
Dear Marie-Catherine, thank you for taking the time to write a review about your recent stay at DoubleTree by Hilton Cairns on Expedia. We are delighted you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2023 par Monique - Marketing and Communications , Gestion de l’hôtel
Dear Ruth, thank you for taking the time to write a review about your recent stay at the DoubleTree by Hilton Cairns on Hotels.com. We are delighted you enjoyed your stay and rated us a 8 out of 10. Kind regards, Monique - Marketing and Communications
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 déc. 2019 sur Expedia
Très bien situé, super commodités, emplacement parfait...cet endroit un incontournable! Nous recommandons fortement cet établissement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2019 par Kym Farrow - Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay at Double Tree by Hilton Cairns. I was delighted to read that your stay was so enjoyable and that you would highly recommend our hotel. It is our goal to ensure that every guest experience is as positive as yours so your feedback is greatly appreciated, and will be shared with all our team. I hope we may welcome you back to Double Tree by Hilton Cairns in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2019 sur Expedia
Bien situé , hotel propre avec piscine Petit dejeuner trop chere et caution de 150€ debiter decevant. Chambre avec tres bonne literie. Baignoir dans sdb
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2019 par Kym Farrow - Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay at Double Tree by Hilton Cairns. I was pleased to read that you enjoyed our great location an pool and appreciate your constructive comments on breakfast. Your feedback is valuable and greatly appreciated. I hope we may welcome you back to Double Tree by Hilton Cairns in the future.
3 sur 5
par un voyageur de France

Publié le 29 avr. 2019 sur Expedia
Nous sommes très bien accueil au doubletree, personnel à l’écoute et serviable. Nous recevons de très bon cookies chaud à l'arrivée et sur demande. Déçu de la chambre, un peu vieillotte on ne si attendais pas, mais le lit reste confortable et une odeur d’humidité et c’esr Vraiment dommage. Salle de bain trop petite, pas assez d espace, petit dej correct voir assez appréciable. Hôtel bien situé pour tous faire à pieds. Merci pour l’accueil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2019 par Giorgio Romein - Director of Operations, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay at Hilton Cairns. I was pleased to read that you enjoyed some aspects of your stay and appreciate your constructive comments on others. Your feedback is valuable and greatly appreciated. I hope we may welcome you back to Hilton Cairns in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 mars 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Das Personal ist wirklich super freundlich. Großes Lob an alle!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Adila - Commercial Team, Gestion de l’hôtel
Lieber Lukas, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren letzten Aufenthalt im DoubleTree by Hilton Cairns auf Expedia zu bewerten. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihre Zeit bei uns genossen haben und freuen uns, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Wotif
The welcome at checkin from the fabulous staff made a wonderful start to our visit. Loved this hotel and will be staying again in future.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Adila - Commercial Team, Gestion de l’hôtel
Dear Shelley, thank you for taking the time to leave a review about your recent stay at DoubleTree by Hilton Cairns on Wotif. We are pleased to read you enjoyed your time with us and we hope to welcome you back soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
No concierge service on arrival and staff on desk had very little English - I found it very hard to communicate with them. Had to pay for parking on top of the room charge. Only one towel in our room. Not at all what I was expecting and I don’t think I would come back in comparison to other places I have stayed here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Adila - Commercial Team, Gestion de l’hôtel
Dear Roslyn, thank you for taking the time to leave a review about your recent stay at DoubleTree by Hilton Cairns on Expedia. We are sorry to hear you did not have a memorable experience with us. Thank you for your feedback, rest assured this will be passed onto the relevant department and we hope you choose to stay with us again soon.