Note fondée sur 726 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Séjour parfait
Publié le 14 mai 2024 sur HotelsUn séjour parfait grâce à la gentillesse du personnel, et l’efficacité de la GM. Notre première chambre était bruyante, elle nous a tout de suite changé de chambre, gracieusement. Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Megan Kadic, Gestion de l’hôtel
Dear Françoise, Thank you kindly for taking the time to share your lovely review, it is greatly appreciated. We are so thrilled we were able to adjust your rooms and make your stay more comfortable. We hope to welcome you back in the not so distant future
par un voyageur de Genève
Bel hôtel au calme sur une belle plage de sable
Publié le 9 août 2018 sur Expedia
Pour : Personnel. Emplacement. Repas
Contre : Ménage.
Proche du centre de Palm Cove, hôtel moderne et calme avec jolie piscine au bord d’une grande plage de sable blanc (attention aux crocodiles !)
Un beau buffet de petit déjeuner. Chambre bien équipée mais mal insonorisée des couloirs. Personnel super sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2018 par Craig Dodd, Gestion de l’hôtel
Dear Carine,
Thank you for your recent review and rating of our resort.
Delighted to hear you enjoyed our facilities and location and pleased you were able to experience our breakfast buffet.
Thank you again and enjoy the rest of your travel sin Australia.
Warmest regards
par Isabelle
Standards internationaux
Publié le 2 janv. 2017 sur HotelsTrès belles piscines. Idéal pour calme et repos
par Nicolas
Publié le 27 déc. 2015 sur Hotels
Wifi en panne dans les chambres, depuis et pour une durée indéterminée ....
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Wotif
Lovely stay at a first class resort!
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 mai 2024 sur Wotif
The pool was lovely. Two pools actually. Disappointed the lap pool wasn’t heated. Only went in the main pool twice as the water was too cold. I could see other people felt the same.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Megan , Gestion de l’hôtel
Dear Elizabeth, Thank you for taking the time to share your feedback. We're pleased to hear that you enjoyed our lovely pool area.We apologize for the inconvenience caused by the lap pool not being heated to your preferred temperature and the main pool's water temperature. We understand how important a comfortable swimming experience is, and we regret that this affected your enjoyment. Your observations are valuable to us, and we will review our pool heating policies to enhance the experience for our guests.We hope to welcome you back in the future for a more enjoyable stay.Kind Regards, Megan
par un voyageur
Publié le 23 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Megan , Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review! We're delighted to know you had a fantastic stay
par un voyageur
Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
Many bugs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Megan, Gestion de l’hôtel
Dear Andrea, Thank you for rating your stay with us a 4 out of 5. We're glad to hear that you had an overall positive experience.However, we apologize for the inconvenience caused by the presence of bugs during your stay. Your comfort is important to us, and we take cleanliness and pest control very seriously. We will address this issue promptly with our pest control team to ensure it is resolved.We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even better stay.Kind Regards, Megan