Note fondée sur 34 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 avr. 2023 sur Expedia
Personnel très sympa. Bon emplacement de l hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2023 par Ehab , Gestion de l’hôtel
شكرا علي تقيمك نتمنى نشوفك مرة اخري
par un voyageur
Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
1. The hotel is not near Ramses Train Station as shown on the map on hotels.com (Google the address listed for correct location)
2. The bathroom ceiling was covered in mould - there had been no attempt to clean it. I’m used to backpacking and budget hotels but this is the worst I’ve ever stayed in.
3. Images of foyer are incorrect (the hotel is being refurbished so the images shown are now a construction site)
4. Completely overpriced for what it is compared to other hotels in Cairo.
The sole reason for booking this hotel was that it was located near the main train station.
par un voyageur
Publié le 8 juin 2023 sur Expedia
Everyone was smoking cigarettes and the smell was everywhere even on the clean towels and linen when they were changed over
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2023 par Ehab, Gestion de l’hôtel
شكرا لابلغ سنعمل علي تقديم خدمه افضل
par un voyageur
Disappointing
Publié le 24 nov. 2022 sur HotelsThe service description on the website is not matching the reality, I needed internet for my work but I was surprised that there was no internet at all in the rooms. Hot water takes more than 10 minutes to reach after opening the tab, towels are old, room phon is very old and not working, etc.
The only thing was good is the breakfast.
par un voyageur
Publié le 22 nov. 2022 sur Expedia
par un voyageur
I don’t advise to stay in that hotel.
Publié le 12 juin 2022 sur HotelsIt was dirty, A/C not cold, all employees looking after money without doing their job , the hotel doesn’t worth 4 star .
par un voyageur
Publié le 11 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2022 par ايهاب, Gestion de l’hôtel
شكراً علي تقيمك نتمني ان استضافك مره اخري
par un voyageur
Publié le 24 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2022 par ايهاب, Gestion de l’hôtel
شكرا علي تقيمك نتمني استضافك مرة اخري
par un voyageur
Publié le 31 mars 2022 sur Expedia
I did have a problem the first day and by contacting Mrs Marwa at the management office she did all she can and mor to make sure I am satisfied and my House keeping staff and the supervisor Fifi is great and efficient . I like to thank all of them and I will be back .