Note fondée sur 32 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Terrible hotel

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Very bad smell in the room, poor breakfast, announced facilities such gym are closed since a while...
3 sur 5
par un voyageur

Pas content

Publié le 17 mars 2022 sur Hotels
Alors je suis déçu du séjour car le personnels n’étais pas aimable à part l’égyptien il ne parlait pas du tout d’autre langue
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
The food needs to improve
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Royal Day Plaza employees try their best to provide you with service. The hotel is 10 minutes away from 2 shopping centers. Breakfast is ok compared to other hotels and including to room price
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Nice clean hotel

Publié le 6 janv. 2024 sur Hotels
I stay there for 16 days, I feel comfortable and safe. Overall, all staff are very nice and cute, the most important is they are very respectful of you. The security guard is 24/7 at the main lobby door. There are door man at the gate. As you can see very very safe. The front desk is 24/7 as well. Everyday, someone will come and clean your room for you. It is not very crowded just enough for you to feel comfortably and treat you nice. The location is nice, it is 30mins away from the cairo downtown but less conjuncted, so you can sleep. I will definitely come back to stay there again if I come back to Egypt.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 déc. 2023 sur Expedia