Note fondée sur 59 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
68 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
Recommandé
pour Familles
par un voyageur de Jura

Publié le 16 févr. 2015 sur Expedia
Pour : Tout ....
Contre : peut-être un petit lifting et encore .....
Emplacement : La plage à 300 m. , la rue avec commerces - shops en tout genre ....
Petite structure ideale pour un sejour tranquille ... Grande chambre traversante avec deux terrasses confortables et tout l'equipement nécessaire ... Un personnel vraiment gentil et serviable et toujours avec le sourire ..... Un restaurant sympa , " Abracadabra " , dans lequel le chef cuisto " ARSH " nous a régalés ... et en salle " GURMINDER " et son équipe ne sont pas en reste .... Et côté petit-déj. , NITESH est vraiment a vôtre écoute .... ainsi que tout le personnel .... Quant à la direction , des gents vraiment charmants , qui nous ont promis de parler un peu Français l'année prochaine . Je recommande vraiment cet établissement ....
2 sur 5
par un voyageur de Suisse

Publié le 14 mars 2013 sur Hotels
La 2ème partie (chambres standards) de l'Hôtel est "abandonnées", la piscine est inutilisable, sale, il y a des ordures dans le jardin, qui n' est pas entretenue comme la première partie de l'Hôtel. Les mures sont très sales dans les chambres.Les environnements de restaurants sont sales. La piscine devrait être nettoyer correctement. Personnel très sympatique, mais ne suffit par pour retourner dans cet Hôtel.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2019 sur Expedia
I like the area near or close to beach, property should need some cleanness and proper attaining to the Guests. Rest all ok.
4 sur 5
par un voyageur de Modesto, California

Publié le 11 avr. 2019 sur Expedia
I liked the bungalow style rooms , quaint and private, closes to beach,
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 nov. 2018 sur Expedia
4 sur 5
par Dhawal

It was nice tour

Publié le 10 déc. 2017 sur Hotels
Very good comfortable and location was good near to market, hotel staff polite, hepling and friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2017
Dear Mr. Dhawal, Greetings from Ondas Do Mar!!! Thank you for your valuable feedback. Look forward to see you in the near future. Regards Anthony Fernandes
1 sur 5
par un voyageur de Oldham

terrible stay at Ondas Do Mar Beach Resort

Publié le 3 déc. 2017 sur Expedia
Pour : not much
Contre : there was no entertainment on sight, and no contact with other guests.
Emplacement : Location easy to get to lots of shops close by. and within 10 minutes walking distance to the beach
Arrived at approximately 02.30 in the morning greeted by night staff and shown to the room. member of staff shown us round the room and it seemed ok. Fridge on work top was a mini bar (not much room to keep anything else in ).. the bathroom wall and sink was crawling with tiny ants.. The room had 2 balconies which was good but only 2 chairs and no table. on the 3rd or 4th day into the holiday we had been out and came back around 23.30 to work men working around the pool. This work went on until 01.30 in the morning by this time i had spoken to someone from Expedia and complained. The person Spoke with apartments manager who said the work had to be completed and that there would be no more work going on, however the day after they using what sounded like a pneumatic drill that turned out to be a power washer around the pool area. Pool was clean although only used it twice. The staff are friendly and the cleaner was a lovely lady. the room was only cleaned if you asked them to clean it. Made the most of it and carried on but would not stay there again or recommend it to anyone i know
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2017 par Tony, Gestion de l’hôtel
Dear Ann, Greetings from Ondas Do Mar!!! We value your feedback and have apologised for the inconvenience caused to you during your stay. As a matter of fact that the pool maintenance was carried out after 6pm when the pool closes for guest use and the estimated time to carry out the job was 10pm but due to equipment failure it got delayed. Secondly about the balcony table you could have asked and we'd be happy to provide you like we got you a kettle and cutlery. Once agin we apologise if we did'nt meet your expectation. we wish you a Merry Christmas and a Happy new year 2018. Warm Regards Anthony Fernandes
3 sur 5
par un voyageur de calangute Goa

value for money budget hotel..

Publié le 1 nov. 2017 sur Hotels
it was quite comfortable..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2017
Dear Sir/Madam, Thank you for your valuable feedback. Regards Anthony Fernandes
4 sur 5
par Vikrant

Publié le 23 oct. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2017
Dear Vikrant, Greetings from Ondas Do Mar!!! Thank you for rating us. Regards Anthony Fernandes