Note fondée sur 28 évaluations de clients

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2,2 sur 5
50 % des clients le recommandent
2,3 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
2,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2020 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2020 sur Hotels
We had a large room and room was fairly clean. Sheets had cat hair. Owners very pleasant.
1 sur 5
par un voyageur

ont do it keep clicking find a better place

Publié le 1 août 2020 sur Hotels
This place is not the place to stay! Very dirty the husband is rude and the WiFi sucks.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2020 par I84 Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feed back unfortunately the rooms y'all had stayed in was a remodel room no-one else had rented that room before you and yes it was cleaned ,,, the wifi had a issue that evening and was taking cared of as soo as the office was informed of the situation, ,,, the management wasn't rude it was an hour post check out and y'all were still in the room we can charge you late check out fees ,,also y'all brought in a pet with out management acknowledge which you could be charged for
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2019 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur de Burns

Publié le 17 août 2019
It was the absolute worst room I have ever stayed in, and the gal at the registration desk said that it had recently been remodeled.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2019 par mgr, Gestion de l’hôtel
I do apologize for your stay. We will remedy (if any ) issues promptly.. Thank you for your input.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2019 par mgr., Gestion de l’hôtel
Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2019 par mgr, Gestion de l’hôtel
Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2019 sur Expedia
It was soooooo run down, the office guys was not friendly. Our key didn’t open the door had to go ring the bell and he had to give us another key because he had to use a screwdriver to open the door omg really. Garbage still in trash cans, towels had stains, stuff still in the fridge. It was horrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2019 par mgr, Gestion de l’hôtel
Thank yo for the input. We will address these issues immediately
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mars 2019
3 sur 5
par un voyageur de El Paso

Publié le 11 oct. 2018 sur Expedia
I was delighted by the new amenities and upgraded facilities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2018 par Dan, Gestion de l’hôtel
thank you we are trying to improve the property weekly.