Note fondée sur 317 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Everyone was nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Carol W., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to post a positive review! We value our guests and their feedback!
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Carol W., Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a positive review! We value our guests and their feedback. We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Carol W., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a positive review for us. Your feedback is important to us! We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Carol W., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to post a positive review. We value our guests and appreciate your feedback. We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Carol W., Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive review. We look forward to seeing you again.
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Carol W., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to post a positive review for us. We value our guests and appreciate all feedback. We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Carol W., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to post a review.
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Carol W., Gestion de l’hôtel
We are so sorry that you did not enjoy your stay. We hope that we will see you again and allow us to correct any issues that you may have had.
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Carol W., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to post a positive review! We hope to see you again.
par un voyageur
Disappointing for a comfort suites hotel.
Publié le 29 août 2024 sur HotelsBreakfast was not as advertised on the website. It was a continental breakfast but the website showed hot pans that indicated a meat and eggs option. The hotel “store “ had a candy bar, 2 cans of pop and a couple of random items on the shelves but otherwise was empty and when I said something to the clerk about the shelves being empty she responded with, “yeah”.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Carol W., Gestion de l’hôtel
My apologies for your recent stay. We will look into this matter today so that it can be resolved.