Note fondée sur 816 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Le prix était intéressant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par BW, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
4 sur 5
par un voyageur de St-Chrysostôme

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Fait bien le travail pour une nuit sur la route. Déjeuner inclus très bon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par BW, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure to have you stay with us. Perhaps we will see you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Bon hôtel mais qui mériterais un petit rafraîchissement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par BW, Gestion de l’hôtel
We too are looking forward to an update.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2024 sur Expedia
Je viens d’aller à cet hôtel et C’est correct comme hôtel propre et avec du bon service .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par BW, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us. We truly appreciate you as our guests.
1 sur 5
par un voyageur de Gatineau

Publié le 29 sept. 2023 sur Expedia
No facecloths in the room. Room was not clean. Had to call many nights for towels and soap. Had to call to get trash removed. The night before leaving room was not clean. Breakfast was good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2023 par Best Western Airdrie, Gestion de l’hôtel
Dear Suzanne,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,Gurkamal KullarGeneral ManagerBest Western Airdrie
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2023 par Best Western Airdrie, Gestion de l’hôtel
Dear Jacques, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Sincerely, GurkamalGeneral ManagerBest Western Airdrie
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2021 par Maria - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Good Day, Thank you for choosing the Best Western Airdrie during your recent stay. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We appreciate your good rating. Looking forward to welcoming you back again in the Hotel. Stay safe! Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2020 par Jacqui - Sales Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your recent visit to the Best Western Airdrie. We hope to welcome you back in the future. Best Regards Jacqui
5 sur 5
par un voyageur

Une note de 95% . L’employé responsable du dejeune

Publié le 15 mai 2019 sur Hotels
Vraiment agréable comme séjour à cet hôtel. Chambre impeccable. Endroit pour le déjeuner très bien. Une chose à améliorer. Le nettoyage des tables pas fait. Quelqu’un n’a pas rangé dans le bac son assiette et c’est demeuré là. C’est moi qui a été porter l’asiette à l’endroit désigné. Place à amélioration. De plus quelqu’un a circuler dans l’hôtel avec des bottes pleine de terre qui est tombée au sol par petits morceaux dans le corridor menant à l’ascenseur et à l’endroit pour manger. Aucune réaction de la personne à l’endroit du déjeuner et à la réception dommage le reste était digne de mention. Bravo !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2019 par Khos - GM, Gestion de l’hôtel
Dear Benoit, Thank you for your feedback. I will make sure the staff members are more aware of dirt in the hotel. We hope to see you again soon.
4 sur 5
par Nicolas

Hotel proche aéroport

Publié le 7 juin 2017 sur Hotels
Hotel à 20 minutes de l'aéroport. Grande chambre, propre. Petit déjeuner correct. Dans une zone industriel avec nombreux restaurants (fast food) autour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2017
Thank you so much for staying with us and we are glad that you enjoyed all the different restaurants around us. We look forward to you visiting us again soon