Note fondée sur 931 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Albert - Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a perfect rating! We're delighted to know your stay went well and look forward to welcoming you back!
par un voyageur de Levis
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Très bon accueil. La réception a même fait un suivi quelques minutes après notre arrivée.
Couverture fournie pout le dodo du chien et deux robes de chambre confortables.
Au cœur de Calgary, secteur actif. Tout juste à côté d’une station d’essence et de restaurants fast-food.
par un voyageur
Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Albert - Guest Services, Gestion de l’hôtel
Hello, Wilfried. Thank you for your rating! We’re committed to improving our services and would appreciate any additional comments you might have. If you could kindly contact us directly, we would love the opportunity to address any concerns and enhance your future experience.
par un voyageur de Stoneham
Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
Très propre, motel rénové, personnel attentionné. Le seul problème est le manque d’insonorisation des chambres. Bon rapport qualité-prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Ethan - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Patricia, Thank you so much for the review and we are happy to hear you found your stay to have went well. We are sorry to hear about the sound issue you have experienced as we are an older wood framed property with modern amenities. We hope to see you back!
par un voyageur
Publié le 7 nov. 2023 sur Expedia
Charger des frais sans savoir pourquoi
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2023 par Ethan - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Samuel, While we appreciate your feedback, Contrary to your assertion, we do not see any added charges to your reservation. If you are referring to our mandatory fees common with the hospitality industry as a whole we charge a government mandated ATL fee, GST as well as a DMF fee. in addition, to secure incidentals we take a 25 hold on a valid credit card which expires after 10 full days. We hope this helps to better understand your understanding of cost breakdown when staying at a lodging establishment.
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2023 par Ethan - Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5/5! We are happy to hear everything with your stay went well and hope to see you back at our property!
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2023 par Ethan - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating Barbara! We are happy to hear you had a pleasant stay with us!
par un voyageur
Publié le 16 mai 2023 sur Expedia
Propre ,pratique et bien rénové . Manque juste glace surtout avec l’été qui arrive .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2023 par Ethan - Guest Services, Gestion de l’hôtel
Hi Michelle, Thank you for leaving a review and noting what you liked about our property, We happy to hear you had a good experience, regarding ice, due to our size we do not have room for an ice machine however we have free ice available at the office 24/7.
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2022 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We're happy you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back.
par un voyageur
Publié le 14 août 2022 sur Expedia
Endroit correct pour une nuit à Calgary
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2022 par Guest services, Gestion de l’hôtel
Hello Karine,
Thank you for your kind words, we truly appreciate the feedback.