Note fondée sur 870 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Uday Singh Brar, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our survey regarding your recent stay at Comfort Inn & Suites University.We sincerely appreciate and value your feedback. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback.Your loyalty is important to us. Please visit us again soon
4 sur 5
par un voyageur

Mitigé

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Accueil très bien mais on nous a demandé une caution de 100 dollars pour ne pas abîmer les serviettes alors que les draps du lit étaient d'une propreté douteuse !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Uday Singh Brar, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our survey regarding your recent stay at Comfort Inn & Suites University.We sincerely appreciate and value your feedback. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback.Your loyalty is important to us. Please visit us again soon
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2023 sur Expedia
Personel made me feel like a sheap weirdo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2023 par Uday Singh Brar, GM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I apologize on behalf of our team, We will investigate the event and take action for the same.Please accept my apologies and i hope you would come back to us to experience a better service.Warm Regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2023 sur Expedia
The person at the front desk,is name is Ali,he is one of the most competent person in all of the comfort inns I have been to, which made my stay a lot more enjoyable 😁😁👍👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2023 par Uday Singh Brar, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,we Thank you for taking the time to fill up our review.we appreciate your kind words and will share it with our team to boost their moral.Thank you once again for staying with us, we hope to see you soon again.Warm RegardsUday BrarGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2023 sur Expedia
Thé staff was very friendly. I really appreciate the breakfast. It’s diversified so you have many options.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2023 par Uday Singh Brar, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn & Suites University.We sincerely appreciate and value your feedback as a valued guest. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback.Your loyalty is important to us. Please visit us again soon!Sincerely,Uday Singh BrarGeneral ManagerComfort inn & Suites, University Calgary
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 août 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Service exceptionnel

Publié le 19 août 2021 sur Hotels
Le personnel est très gentil et nous aide dans nos déplacements.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2021 par Mitch, Gestion de l’hôtel
Merci! Thank you for reviewing the comfort Inn & Suites. Je suis content que nous pouvions vous offrir un excellent service. We hope to have you stay with us again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2021 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2021 par Tanya , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. Your feedback is very important to us. We would hope to see you again in the near future. Tanya Healey General Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Uday Singh Brar, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our survey regarding your recent stay at Comfort Inn & Suites University.We sincerely appreciate and value your feedback. we are working to fix the issues listed and hope to get it done very soon. We hope you would give us one more chance to serve you better