Note fondée sur 1 163 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Jash, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your generous score! We are looking forward to your next visit!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Chambre mal insonorisé ,peu de choix dans le déjeuner inclus, tapis de la chambre rideaux sales tachés
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Jash, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvie,Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear that your stay was affected by the noise, limited breakfast options, and the cleanliness issues you encountered. Your feedback is important to us, and we’ll address these concerns with our team to ensure improvements are made. We appreciate your insights and hope to provide a better experience in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Drap taché de sang
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Frontdesk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Pas beaucoup de tables/places pour dejeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Jash, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Francois,Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for any inconvenience you experienced due to the limited seating for breakfast. We’re continually working to improve our guest experience, and your comments are invaluable in helping us identify areas for enhancement.We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Jash, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We’re pleased to see that you had a positive experience and appreciate the high score.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Quick stay, nice breakfast, thx
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Navneet, Gestion de l’hôtel
Dear Simon, thank you for taking the time to provide feedback regarding your recent stay at Country Inn & Suites by Radisson, Calgary-Northeast. We sincerely appreciate and value your feedback as a guest. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur de Saint Sauveur

Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Navneet, Gestion de l’hôtel
Dear Lise, thank you for taking the time to provide feedback regarding your recent stay at Country Inn & Suites by Radisson, Calgary-Northeast. We sincerely appreciate and value your feedback as a guest. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2024 sur Expedia
Devent for the price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2024 par Frontdesk, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Frontdesk, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2023 par Navneet, Gestion de l’hôtel
Dear Florence, thank you for taking time to provide us with your valuable feedback. We are very happy that you had a great experience with us during your recent stay. If there are any additional suggestions let us know. We would love to host you again let us know when you are coming our way. Sincerely,