Note fondée sur 878 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
2,7 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
L'hôtel est très bien.les moins: Les chambres manquent de lumières, pas de climatisation,le micro onde avait des faux contact s, la porte de la chambre ferme,mais en forçant un peu n'importe qui aurait pu ouvrir. Donc moyennement sécuritaire. Les clients de cet hôtel sont un peu louches? Les plus: à l'intérieur de la chambre tout se dont nous avions besoin ( cafetière,frigo, micro ondes). Le personnel est très sympathique. La chambre était propre. L'excellent rapport qualité prix. Pour le prix l'hôtel est très bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Team Emerald, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
was not fare from the airport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Team Emerald, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Pas de chaises, télévision défectueuse, odeur de canabis, service médiocre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Team Emerald, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback. We are sorry you feel this way.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
The property was clean, but the room is very old and ugly for the price. The hotel is situated in an ugly area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Team Emerald, Gestion de l’hôtel
We are sorry you feel this way. We appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
The price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello ,Thank you very much for the excellent review, we are delighted to know you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Je suis fortement étonnée que des specialistes comme Expedia recommande cet hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello ,Thank you very much for the review. We apologize for the inconvenience during your stay, we would like to obtain more details and discuss your experience and how we can amend it.Please contact me at your earliest convenience.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Il ne devrait pas écrire que le déjeuner est inclus étant donné ce qu’il offre comme déjeuner. C’est vraiment mauvais, dur et médiocre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you very much for your review and feedback, we sincerely apologize for the unfortunate experience you had with us. I will review our standards and expectations with our team to guarantee this does not happen again.We would love to welcome you back and ensure you have a wonderful experience with us.Kind regards, General Manager.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
I was supposed to get breakfast include between 7-9h and they told me they ran out. They told me they can not give me some kind a reduction and i got to ask Expedia to get a reduction. So if you can comeback with some information I will appreciate it thank you
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello,At the outset, please accept my sincere apologies for what was an unpleasant experience for you at our hotel. I am already looking into the matter in order to ensure that it doesn't happen again. We do strive hard to provide that 100% satisfaction to all our valued guests, and I deeply regret we failed in your case. Thank you for sharing your experience with us, so that we can address our lack of performance moving forward. Please reach out to us the next time you are in town as i would like to make your stay a much more pleasant one
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
Dans les corridors du deuxième étage se sentait l’odeur du pot et au troisième étage l’odeur de la cigarette
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you very much for your review and feedback, we sincerely apologize for the unfortunate experience you had with us. I will review our standards and expectations with our team to guarantee this does not happen again.We would love to welcome you back and ensure you have a wonderful experience with us.Kind regards,General Manager.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you very much for the review. We apologize for the inconvenience during your stay, we would like to obtain more details and discuss your experience and how we can amend it.Please contact me at your earliest convenience.