Note fondée sur 901 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
77 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Guest Service Agent KM, Gestion de l’hôtel
Hello, Guillaume. Thank you for sharing your experience about you stay at Homewood Suites Calgary Downtown with us! We are glad you had good time with us. However, we are happy to make your future stays with us better, to make it 5 out of 5 next time you would choose to stay in our location for your trip to Calgary. Therefore, if there is anything you would like to share with us for improvement, we would happy to hear and consider! We wish you a great day and hoping to welcoming you with us again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
Breakfast is very basic. Nice staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Guest service, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback, and we are very sorry you were unhappy breakfast options. I will address your feedback directly with our Food and Beverage team. We hope you will consider staying with us again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Merci ! Près du Match des Flames !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Guest service, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
3 sur 5
par un voyageur

Pas tres bien situé

Publié le 19 août 2023 sur Hotels
Court sejour en famille . L’hotel est bien et le personnel accueillant en revanche le cadre autour de l’hotel n’edt pas rassurant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par Guest service, Gestion de l’hôtel
We understand that encountering the vulnerable population can be distressing, and we apologize for any discomfort it may have caused you. Your safety and satisfaction are of paramount importance to us, and we are continuously striving to improve our security protocols to ensure a peaceful stay for all our guests. Once again, we apologize for any inconvenience caused and appreciate your understanding as we work diligently to resolve this matter. We value your patronage and hope to have the opportunity to provide you with a more enjoyable experience in the future.
3 sur 5
par un voyageur

bof bof

Publié le 15 août 2023 sur Hotels
attention tramway juste en bas et on ressent les vibrations. Les cars de touriste bouche l'acces a l'hotel et la reception ne fait rien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Guest service, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Guest service, Gestion de l’hôtel
We hope to see you again, Nadya
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2022 sur Expedia
Rien apprécié nous avons changé d’hôtel après 2 jours
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2022 par Guest service, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, it is very important for us, so we can improve our service. Hope to see you again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2022 sur Expedia
Manque quelques éléments de cuisine comme une passoire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2022 par Guest service, Gestion de l’hôtel
Manque quelques éléments de cuisine comme une passoire
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2022 sur Expedia
Tres bien et propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2022 par Guest Service, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!