Note fondée sur 751 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 13 juill. 2023 sur Expedia
Personnel très jovial et aidant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2023 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your stay with us. I am glad that you found our team to be cheerful and friendly , and we hope to serve you again in the future. Have a great summer.Merci d'avoir pris le temps d'évaluer votre séjour avec nous. Je suis heureux que vous ayez trouvé notre équipe souriante et amicale, et nous espérons vous servir à nouveau à l'avenir. Passes un bon été.
par murielle de St Maur des Fosses
Une bonne experience
Publié le 18 août 2015 sur HotelsHotel agreable et de bonne qualite. Piscine sympa. Personnel accueillant et serviable. Petit dej sous forme de buffet. Bon choir et correct. Il y a un resto a cote et un McDo, un liquor store et meme un coiffeur pour hommes.
Supermarche a 2 minutes de voiture. L"hotel se trouve dans une sorte de zone commerciale.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2017 par Lenore, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful comments. Look forward to your return.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Stayed for one night and my expectations were met or exceeded
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Derek, thank you for taking the time to review your stay with us at the Ramada in High River. We are thrilled that we were able to exceed your expectations here and hope to serve you again in the future.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Very nice local and staff was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Janelyn Remolar- Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hello. Thank you for taking the time to review your stay with us here at the Ramada in High River. I will pass this to our amazing team. We look forward to serving you again.
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Stian, thank you for taking the time to rate your stay with us at the Ramada in High River. We are glad that you had such a good stay and hope to serve you again in the future.
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Nice place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
hello James, thank you for taking the time to review your stay with us, we are happy that you found the Ramada in high River to be a nice place, and we hope to serve you again.
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Need to get rid of stains on chairs and carpet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Janelyn Remolar- Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hello. Thank you for taking the time to review your stay with us here at the Ramada in High River. I will make sure to pass this on to our housekeeping team. We do apologize for this inconvenience during your stay.
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Janelyn Remolar- Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your review with us here at the Ramada High River. We look forward to serving you again.
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Nice hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Janelyn Remolar- Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your stay with us here at the Ramada in High River. I'm glad that you found our hotel nice. We look forward to serving you again.
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Second Wyndham hotel in a row that advertised having a hot tub and it was out of service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Our hot tub was only down for a few hours do to fixing the chemicals in it for safety. We apologize for this inconvenience, and hope to better serve you in the future.