Note fondée sur 732 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2023 sur Expedia
Personnel très jovial et aidant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2023 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your stay with us. I am glad that you found our team to be cheerful and friendly , and we hope to serve you again in the future. Have a great summer.Merci d'avoir pris le temps d'évaluer votre séjour avec nous. Je suis heureux que vous ayez trouvé notre équipe souriante et amicale, et nous espérons vous servir à nouveau à l'avenir. Passes un bon été.
4 sur 5
par murielle de St Maur des Fosses

Une bonne experience

Publié le 18 août 2015 sur Hotels
Hotel agreable et de bonne qualite. Piscine sympa. Personnel accueillant et serviable. Petit dej sous forme de buffet. Bon choir et correct. Il y a un resto a cote et un McDo, un liquor store et meme un coiffeur pour hommes. Supermarche a 2 minutes de voiture. L"hotel se trouve dans une sorte de zone commerciale.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2017 par Lenore, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful comments. Look forward to your return.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
The beds were 10 yrs old and hard as rocks, was awakened at 8 am by phone, and had no wake up call. So we did not enjoy much at all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello George, thank you for your feedback as it helps us to improve. We apologize for the challenges that you had during your stay with us. Guest experience is important to us and it looks like we didn't live up to the expectations we have. If we can rectify this with you please let me know. We are getting new beds in the hotel in the fall and we hope you come check them out and let us know what you think. Again, we sincerely apologize for the stay you had and hope to get another chance to better serve you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Friendly and very welcoming staff!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Irish, thank you for taking the time to review your stay with us at the Ramada in High River. I am so happy that you found our team friendly and welcoming. I will share your comments with them and we hope to serve you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Very pleasant 2-night stay. Great location and friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Lynne, we would like to extend our appreciation to you for taking the time to share your positive feedback. . We take pride in giving our guests a pleasant stay in great location with a friendly team and we thoroughly enjoyed reading your comments. We hope to serve you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Excellent, clean, the pool and hot tub were great, staff friendly, breakfast was great too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Chana, We are incredibly grateful that you took the time out of your day to leave us this review. The Ramada in High River values customer satisfaction as a top priority and we are committed to our guests. It is guests like you that make our job wonderful. Please consider us the next time you are staying in the area as we look forward to serving you again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Pleasant experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Debra, thank you for taking the time to rate your stay with us at the Ramada in High River. We are thrilled that you had such a great stay and hope to serve you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Room is big and clean, staff are friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Librado, thank you for taking the time to review your stay with us at the Ramada in High River. I am so happy that you found your room big and clean and that our team was friendly. Here at Ramada we strive to ensure amazing guest experience and we hope to serve you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Martina, thank you for taking the time to rate your stay with us at the Ramada in High River. We are thrilled that you had such a great stay and hope to serve you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Gfff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Fraser, thank you for taking the time to rate your stay with us at the Ramada in High River. We are thrilled that you had such a great stay and hope to serve you again.