Note fondée sur 764 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2023 sur Expedia
Personnel très jovial et aidant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2023 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your stay with us. I am glad that you found our team to be cheerful and friendly , and we hope to serve you again in the future. Have a great summer.Merci d'avoir pris le temps d'évaluer votre séjour avec nous. Je suis heureux que vous ayez trouvé notre équipe souriante et amicale, et nous espérons vous servir à nouveau à l'avenir. Passes un bon été.
4 sur 5
par murielle de St Maur des Fosses

Une bonne experience

Publié le 18 août 2015 sur Hotels
Hotel agreable et de bonne qualite. Piscine sympa. Personnel accueillant et serviable. Petit dej sous forme de buffet. Bon choir et correct. Il y a un resto a cote et un McDo, un liquor store et meme un coiffeur pour hommes. Supermarche a 2 minutes de voiture. L"hotel se trouve dans une sorte de zone commerciale.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2017 par Lenore, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful comments. Look forward to your return.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Fine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Janelyn Remolar- Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hello Wendy. Thank you for taking the time to review your stay with us here at the Ramada in High River. I am glad that you had such a wonderful stay. I look forward to serving you again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
Clean, good size room, good breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Janelyn Remolar- Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hello Dianne. Thank you for taking the time to review your stay with us. I am glad that you found or hotel clean, spacious and that you enjoyed the breakfast. I look forward to serving you again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Janelyn Remolar- Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hello Arturo. Thank you for taking the time to review your stay with us. I am glad that you had a great stay here at the Ramada High River. I look forward to serving you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Janelyn Remolar- Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hello. Thank you for taking the time to review your stay with us. We look forward to serving you again.
4 sur 5
par un voyageur

Great breakfast

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Breakfast was great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello and thank you so much for reviewing your stay at the Ramada in High River. I am thrilled that you found our breakfast so great and we hope to serve you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
SuperDuper amazing Friendly and very professional front desk ! The Best ⭐️⭐️⭐️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Paul, thank you so much for your amazing review of the Ramada in High River. I am so happy that you found our team so super duper amazing and friendly, as well as professional. I will definitely will pass on your comments to them and we cant wait to serve you again.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Hot tub was out of order. Was not told at time of booking or check in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, the hot tub was only down while we balanced the chemicals for safety. These things happen quickly and we didn't want anyone to get hurt. I do understand your disappointment and if I can rectify this with you please let me know. We hope to have another chance to better serve you in the future.
4 sur 5
par un voyageur de Calgary

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Wendy Burgin General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello James, thank you for taking the time to rate your stay with us at the Ramada in High River. I appreciate the time you took to rate us and we hope to serve you again.